mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 har snart IKM. Har hatt mensmurringer. men nå stikker det mest på ene siden. kun idag da... har ømme pupper, men det pleier jeg å ha før mensen... håper alltid at symptomene er gravidsympt, men er jo alltid TR som kommer men har aldri hatt sånne rare stikninger før.. nesten som ilinger... noen som har hatt erfaringer med dette??
Ida* Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Har hatt stikninger i magen selv, rett før IKM. Var selvfølgelig ikke gravid, selv om jeg var ganske så sikker etter sånne rare uvanlige stikk. Når har du IKM da?
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2010 er ikke helt sikker når jeg har IKM, har hatt uregelmessige sykluser, men i det siste "ordnet" de seg på en måte. men tror ikke denne syklusen er helt på stell! tok en test for en uke siden, den var neg. så tenkte å ta en imorgen,.. hadde mens sist 25 des.. bare syns jeg har annen verk i magen denne gang.. har oxo vondt i korsryggen.. men er nok bare kroppen min som lurer meg litt tror jeg
Luna har født. Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Føyer meg inn i rekken. Jeg har det siste halve året hatt masse symptomer før IKM, mensmurringer værre en menssmerter, mm. Men denne mnd synes jeg det er litt lite.. Var kvalm noen dager, men trolig en omgangsyke av mild grad eller noe. Nå sitter jeg her og kjenner vel egentlig svært lite synes jeg... Men jeg har tatt det litt mer med ro denne mnd også da, frem til nå...hehe. Har liksom ikke kjent etter og stresset så mye med det.. Tenker vel litt at jeg kanskje ikke kan få flere..? De to første kom som et skudd på 1pp, men nå sitter jeg her mnd etter mnd med TR. Hun dukker vel opp denne mnd også tenker jeg...og jeg kjenner jeg allerede er litt skuffet over det... Lykke til alle sammen...måtte spirene våre komme snart:)
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har ingen barn fra før av, er kjemperedd for at jeg ikke kan bli gravid! Før hver TR så er jeg allerede skuffet jeg oxo.. blir så vant til at den kommer.... Hvorfor skal det være såå vanskelig å få noe som man har sååå fryktelig lyst på?? Vi får bare håpe storken kommer til oss oxo Masse lykke til Silje!
Luna har født. Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Takk takk. Jeg føler vel mer og mer på at jeg absolutt ikke har noen grunn til å klage. Jeg har to friske flotte gutter og jeg vet jo at mange her inne strever med nr 1. Men det er rart med det, når en først har bestemt seg så har en liksom lagst planer for flere år framover. Planer som innkluderer den nye lille... Da blir det en stor skuffelse dersom dette må endres igjen.. Vel, nedtelling nå. IKM mandag og jeg har jo alltid et fjærnt lite håp da.... er vel derfor en blir så skuffet. Nå ser jeg liksom for meg termin i oktober...og magen i sommer..skjønner? Håpløst..hehe
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2010 hehehe =) akkurat sånn tenker jeg oxo! mage i sommer! sååå koselig! =) Det er jo skuffende for deg og, selv om du har to fra før! Du vet hvordan det er, og vil så gjerne ha det Klart du blir skuffa du oxo Jeg skulle bare ønske at syklusene mine hadde blitt mer samkjørte, sånn at jeg ikke går lenge i uvisshet hehe. Er lei av å ha forhåpninger, samtidig som jeg gleder meg hver eneste gang til å teste.. Jeg kommer til å svime av hvis jeg får positiv gravidtest hehehe. Er kjempeklar for baby, er det største ønske! skal du teste på IKM dagen da??? spennende, tror jeg skal teste imorgen:)
Ida* Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har også uregelmessige sykluser, siden pilleslutt i mars 09. Så jeg har selvfølgelig testet noen ganger i løpet av prøvetiden, og blir like skuffet hver gang..... De to siste gangene med mens har det gått 32 dager mellom (har variert fra 32-36 dager), og nå er jeg på dag 34. Siste mens var på julaften, dagen før deg! Virker som vi ligger ganske likt an da. Har du tenkt å teste deg i nærmeste fremtid? Jeg håper virkelig ikke TR dukker opp for noen av oss!! Har forøvrig stikninger i magen denne pp også..... Men om det er det ene eller andre, er umulig å si. Grubler meg ihjel. Men en mage i sommer høres slettes ikke dumt ut jenter!
Ida* Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 Du skal teste i morgen så jeg nå ja... LYKKE TIL! Si fra åssen det går!
Luna har født. Skrevet 27. januar 2010 #11 Skrevet 27. januar 2010 Tester nok på IKM ja...men da kommer vel tanta...buhu.. Vel, må stikke. Lykke til. Silje.
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 27. januar 2010 Ja vi ligger ganske likt an =) de forrige syklusene har iallefall vart 32-37 dager.. så den siste testen brenner jeg av imorgen tidlig.. har ingen forhåpninger! bestilte nettopp nye tester på nettet,hehe Hvis syklusen min er på ca 35 dager, så bør testen slå ut om det er en spire der vel...? ÅÅh!! Håper sånn at vi har greid det denne pp Skal du teste deg snart Ida* ? Når??
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 27. januar 2010 Hold oss oppdatert på testinga Silje vil ha spire! Vi sender Tante på ferie i et års tid, jeg synes iallefall hun trenger det Masse lykke til
Englemamma, prøver igjen... Skrevet 27. januar 2010 #14 Skrevet 27. januar 2010 jeg har også masse ilinger, og ømme brystvorter.... Nå venter jeg IKM rett over helgen, i følge forje syklus- som var på 34.... hadde første dag med mens 1 januar..... Men dette er også min første skikkelige prøveperiode. nesten så jeg går på do, bare for å sjekke om det er TR er kommet.... Jeg vil jo ikke finne den....men... man blir skrullete.
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 27. januar 2010 hehe, blir litt skrullete jeg oxo! Ingen her inne som vil finne Tante R. Hun kan bare holde seg vekke! nå kvir jeg meg nesten til å teste imorgen, får DEN kjipa følelsen hver gang, den er jo alltid negativ... Skal du teste i helgen da Prøver 75 ??
Englemamma, prøver igjen... Skrevet 27. januar 2010 #16 Skrevet 27. januar 2010 Har jeg ikke fått det innen i morgen, skal jeg teste fredagsmorgen tenkte jeg... Skal på jentefest på fredagskvelden, og da vil jeg vite resultatet :-) Håper selvfølgelig at jeg må drikke brus den kvelden ;-)
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #17 Skrevet 27. januar 2010 Hehe Jeg skal på fest på lørdag, Jeg drikker gladelig brus jeg oxo hehehe vi krysser fingre og tær for positiv test !!!!! =)
Ida* Skrevet 27. januar 2010 #18 Skrevet 27. januar 2010 Ja, den burde jo slå ut da! Er noe dritt med disse variable syklusene, man blir jo så usikker. Jeg tror ikke jeg skal teste denne uken i hele tatt... Jeg bestemte meg vel for det i går, at jeg skal virkelig gjøre alt for å ikke teste. Så hvis TR tilfeldigvis ikke dukker opp i løpet av uken, så tester jeg mandag, da er jeg ihvertfall over IKM. Meen, spørs vel om jeg klarer å la vær Håper du får deg en god natts søvn i natt mini85, venter i spenning på lese hvordan det går!! Herlighet så spennende
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #19 Skrevet 27. januar 2010 Hehehehe jo takk, prøver å ikke ha noen forhåpninger, men men men... skal gi en lyd imorgen tidlig med en gang eg har testet. kan være jeg er litt grinete hehehehe! Er ikke lett å holde kløfingra unna de jækla testene, blir jo helt srø Du må oxo holde meg oppdat når du skal teste! Nå er det Tv resten av kvelden, vi skrives imorgen! Ha en god natt du oxo! =)
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #20 Skrevet 28. januar 2010 Negativ test nå imorges...... jaja, håper vi får det til neste gang! Dere må holde meg oppdatert på testinga deres =) Lykke til jenter! =)
Ida* Skrevet 28. januar 2010 #21 Skrevet 28. januar 2010 Neeei, seriøst.. Utrolig synd!! Har TR kommet enda eller? Drømte i natt at jeg testet positivt, det var en hærlig drøm det! Men, det var jo bare en drøm. Mye bedre lykke neste gang:) Hvor lenge har dere prøvd forresten? Ei venninne av meg ble gravid da hun skulle bytte p-pille merke (påstår hun), tenk så forskjell det er på folk. Vips, så var hun gravid.
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #22 Skrevet 28. januar 2010 ja tre av mine venninner ble gravid ved uhell... hun ene sku bytte p piller, og BANG, der ble hun gravid! hehehe kjenner jeg blir så misunnelig. Nei TR har ikke kommet enda, og jeg har vondt i ryggen, og på høyre siden fremme.. der stikker det masse.. Har oxo drømt om at jeg hadde en baby, liksom bare sånn hverdagsliv her hjemme, med babyen våknet med den gode følelsen Vi har ikke brukt prevensjon på lenge, men har begynt på ordentlig prøving nå de siste par månedene Du/dere da?
Ida* Skrevet 28. januar 2010 #23 Skrevet 28. januar 2010 Enig i at man blir litt misunnelig når noen blir gravide, uten at de trenger å streve det grann! :-/ Hvorfor kan det ikke skje noe her snart, liksom? Det er jo litt bra at TR ikke har kommet da, kanskje det er et bittelite håp likevel? Har vel lest et sted at man kan teste negativt tidlig i svangerskapet, på grunn av lite svangerskapshormon i begynnelsen.... Vel, jeg sluttet på pillen for 10 mnd siden, så vil vel si at vi begynte å prøve fra dag én. Men hvor lenge p-pillene sitter igjen i denne kroppen er uvisst.. Det har vært litt opp og ned hvor mye vi har prøvd. De gangene jeg f.eks. har skrevet ned når jeg tror jeg har eggløsning, har jeg nesten vært litt for stresset til å prøve akkurat rundt den datoen, for da VET jeg at jeg må yte... You see? GodNatt!
Englemamma, prøver igjen... Skrevet 30. januar 2010 #24 Skrevet 30. januar 2010 TR kom i natt... :-( svikter aldri .....
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #25 Skrevet 31. januar 2010 huff.... vet hvordan den dritt følelsen er...! Har enda ikke fått TR..... skal ta ny test neste uke. Du får bare trå til med ny pp, hopp i sengen og kos deg masse!! Regner med jeg må gjøre det samme snart! *Trøsteklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå