engel81 - g08, g10 Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Er spent og litt nervøs. Hadde en utskrapning i oktober, og ikke fått TR etter det.... Nå orker jeg ikke vente lenger, og håper legen kan finne ut om det er noe galt eller om jeg bare må smøre meg med mer tålmodighet. Litt nervøs... Kommer til å ta en test i morgen da, så kan jeg i alle fall (mest sannsynlig) avkrefte at jeg er gravid. 2 uker siden forrige test! Ønsk meg lykke til!
-68mamma Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Oj, det var lenge - men det er ikke sikkert noe er galt fordet. Jeg måtte selv vente over 50 dager på første blødning etter MA nå. men flott du går og får undersøkt det !
engel81 - g08, g10 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2010 Alt ser fint ut sa legen, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe kroppen er klar snart. Fikk i alle fall tatt celleprøve da, så ikke helt bortkastet legetur. På lørdag er det faktisk 100 dager siden MA. Sååå klar for en ny spire:)
-68mamma Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Fikk du ingen forslag til hvorfor det var gått 100 dager uten mens ? Det er jo ikke normalt etter en abort, legen min sa 4-6 uker maks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå