Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg har vært sammen i snart 4 år, og gift i 1/2 år.

Vi har begge gode jobber, eier et hus med god plass, har stasjonsvogn, hund osv..

jeg blir 27 år snart og han ble akkurat 32 år..

føler at alt ligger veldig tilrette for et barn nå... men han vil vi skal vente til januar 2011.. vi pleier å reise til syden hver jul, men bestemte oss (dvs han..) at vi reiser i januar istedet. til Thailand

gleder meg selvfølgelig til det! føler meg litt utakknemmelig... han vil vi skal ha en siste eksotisk reise før vi får barn.. vi planlegger 1 uke sydentur i mai og september også.. men tydeligvis ikke eksotisk nok... :)

jeg har pratet og hintet en del om dette å bli gravid, og har nå fått "prateforbud" på det området... akkurat som da jeg planla bryllup...

føler at dette å bli gravid har blitt et utrolig savn for meg, tenker på det hver dag.. får tårer i øynene når jeg ser små på tv..

mi søster ringte i forrige uke og fortalte meg at hun er 11 uker på vei! ble kjempeglad for henne og mannen, men samtidig litt lei meg..

sikkert mange der ute som lengter, men følte bare for å skrote ned det jeg følte her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo faktisk et år til du er prøver.. Veldig lenge det.. Da jeg sluttet på pillen fikk ikke jeg mensen på over ett år, så det tok laaang tid før jeg virkelig kunne begynne å prøve. Er dette noe dere er klar over? Viss jeg var deg ville jeg sluttet på prevensjon og heller brukt kondom fra nå av. For man vet aldri hvilken syklus man får etter prev.slutt. Dessuten synes jeg jo at dette med en siste eksotisk reise må være noe av den teiteste grunnen til å vente med barn, jeg har hørt.. Reise kan dere også gjøre med barn! Men det er tydelig at han har litt kontroll over deg, virker jo som han bestemmer det meste av de "store tingene". Jeg hadde ikke funnet meg i det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...