Gå til innhold

Hvor gamle var foreldrene dine da de fikk deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma var 19 og pappa 21.

I dag er jeg kjempeglad for å ha unge og friske foreldre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mamma var 19, pappa usikker....(husker aldri hvor gammel han er)

Skrevet

Mamma var 21 og pappa 30. Selv er jeg 35, og begge mine foreldre er unge og friske ;)

Skrevet

23 og 28.

Er kjempe glad for å ha unge og friske foreldre, men kunne ønske de hadde litt mer tid til å være besteforeldre.

Skrevet

Mamma ble 19 uka etter jeg ble født, pappa ble 21 to uker etter jeg ble født..

Skrevet

19 og 23, men pappa har allerede vært død i 10 år, så hjalp ikke så mye at han var ung.

Skrevet

jeg er ikke sikker. tror de var 31 og 33. men jeg er nr 3 av 4 da.

de var gift og i jobb etter lange utdannelser.

Skrevet

Mamma var 30 og pappa var 33.

Jeg er nummer 3 i rekken av 4

Har spreke og oppegående foreldre som er kjempeflinke med sønnen min!

Skrevet

mamma var nettopp fylt 19, pappa tror jeg var nærmere dobbelt så gammel som henne. Men han harj eg aldri hatt noe kontakt med, så det har ikke hatt noe å si for meg. Men er veldig glad for at mamma er så ung!

Skrevet

Mamma var 41 og pappa 50. Ingen søsken eller halvsøsken, så man kan si de var sent ute!

Skrevet

38 (mamma) og 36 (pappa) og jeg er kjempeglad for å ha så voksne og gode foreldre! (Så er de ungdommelig til sinns da, mer ungdommelig enn mange 40-åringer... 68'ere! :))

Skrevet

Mamma var 22. Pappa var 40. Stor aldersforskjell;-)

Jeg var første barnet:-)

Skrevet

Pappa fyllte bare 19 år 1 mnd før jeg ble født,og mamma var nesten 22 år:)

Skrevet

mamma 25 og pappa 23. Kjempe glad fordi jeg hadde unge foreldre, og ikke minst besteforeldre, men nå er det litt rart, siden min far er 45 og har en liten sønn (med ny kone) som da faktisk enn ett år yngre enn min sønn

Skrevet

Begge var 30 år. Jeg er barn nr.3 av 3.

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

21 eller 22 år var de...jeg er eldst av 3 barn.

de giftet seg når de var 21 iallefall..

Skrevet

Jeg glemte å si at jeg er nr 2 hos mamma,så hun begynte tidlig:).Fødte min storebror dagen før hun fyllte 18:).Min far har bare meg:)

Skrevet

mamma var 29 og pappa 32. Jeg er nr 4 av 5 da, førstemann fikk de da de var 19 og 22 :)

Skrevet

Mamma var 21, pappa var 25. Det er 36 år siden.

Skrevet

23 og 25. 18 og 20 da de fikk min søster.

Jeg er også veldig glad for å ha unge og friske foreldre, som stiller opp når det måtte trengs.

Skrevet

36 og 38. Gla for de foreldrene jeg har:-) Storebror som er 11 år eldre enn meg og søster som er 9 år eldre enn meg. JEg er gammel mor selv, ble mamma da jeg var 34:-) Frisk, rask og blid! Jenta mi er 3 år nå!

Skrevet

Hey! Det har jeg og! (Altså søsken som er så mye eldre enn meg.) Supert å være attpåklatt da! :)

Skrevet

Mamma var nettopp fyllt 31 år, pappa var 27 år da de fikk meg. Jeg synes det er topp at mamma tok utdannelse før hun fikk meg! Nå har hun god økonomi og kan bidra om det er noe vi trenger hjelp til, f.eks så har alle ungene fått seng, barnevogn, vugge, vippestol og sykler av henne. Barnevogn og seng/vugge har da gått i arv, er ikke så storforlangende at jeg trenger nytt utstyr for hver unge jeg har fått!

I tillegg har hun virkelig tid og være bestemor selv om hun bor et stykke unna, nå har hun gått av med delvis avtalefestet pensjon og da kommer hun nok mer på besøk til oss vil jeg tro.

Mamma og pappa er da som dere skjønner skilt, men de har begge god kontakt med sine barnebarn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...