Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Hvordan spiste dere? Hvordan trente dere? Og hvor ofte? Hvor lang tid brukte dere på å gå ned? Hilsen ei som hater seg selv når hun ser seg i speilet
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 gikk ned 23 kg på ketolyse.... trente ikke....brukte 5 mnd, sånn ca!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Jeg var slank og sunn frem til tiende klasse huske rjeg, da gikk jeg veldig opp i vekt. Innen 1. vgs hadde jeg gått ned 15 kilo, på den ikke fullt så smarte måten med å slutte å spise. Spiste broccoli til frokost, lunsj, middag og kvelds. Husker ikke med trening, tror vel kanskje ikke jeg gjorde det. Så året etter vgs hadde jeg lagt på meg alt igjen, og enda mer til. Da gjorde jeg det den smarte måten, gikk ned 25 kg på 1 år. Spiste sunt (men normalt mye, altså ingen sultekur), og trente ofte. Svømte eller trente i studio tre-fire dager i uken. Nå, 5 år og en graviditet senere er jegtilbake til der jeg var før det siste suksessfulle vekttapet. Skal igang igjen, prøver å få tid og overskudd til å gjøre det på samme måte. Og denne gangen få med meg den lille familien jeg har fått på sunt kosthold og håpe det varer denne gangen, selv om jeg får flere barn. Lykke til :-)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Gikk ned 15 kr på ketolyse. Trente ved å svømme to ganger i uka... Brukte 3 mnd på det.. Min mann gikk ned 20 kg i samme tidsrom.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Heisann;) Jeg sliter med det samme selv... Så NÅ har jeg bestemmt meg for og gjøre noe med det. Har som mål og iallefall gå ned 20 kg..Hadde vært suuupert om jeg hadde klart det til sommeren;) Så jeg har derfor meldt meg på Grethe Rode kurs, normaltsett så går en ned ca 1 kg i uken. Her får vi også innføring i et skikkleig kosthold og motivasjon til og klare bragden;) Skal også begynne og gå turer hver dag. Og evt begynne og svømme noen kvelder i uken. Tenkte også og ta frem sykkelen til våren. Lykke til;)
Agehya Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Gikk ned 10 kg på 8 mnd i fjor. Trente mest kondisjon, men burde ha trent mer. Følgde Grete Rode ditt opplegg, siden jeg slapp å forandre så mye de matvanene jeg allerede hadde. Har ikke gått opp noe etterpå
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Jeg gikk ned 20 kg på ca 30 uker. Var medlem i vektklubb.no. La om kostholdet og trena masse mer. Var veldig aktiv inne på internettsiden, fikk alt jeg trengte av råd og inspirasjon. Skal bruke den siden igjen når jeg skal ned etter fødsel.
lindynatt Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Gikk ned 30 kilo på litt over et år ved å spise low carb. trening: Tur 3-4 ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Anonym 22:41: Hvilken internettside? Ble litt inspirert, har du noe link evt hva heter siden?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #11 Skrevet 26. januar 2010 Vektklubb.no er en internett side hvor du kan være aktiv når du slanker deg, men det koster penger. Men vektklubben.no er et annet allternativ, den er gratis og er i regi av Grethe Rode, veldig fin side det også;)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #13 Skrevet 26. januar 2010 blodtype dietten trente lite brukte ca 6 mnd på 15 kg. (fra 85 - 70)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #15 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har gått ned 25 kg på åtte måneder. Har 5 kg igjen som jeg har strevd med i flere måneder nå! Jeg har fulgt Grete Roede kur, men har kost meg på lørdager. Da har jeg fråtset i mat og snop for å holde ut en uke til på mager kost;-) Har gått ned mellom en halv og en kg i uken, jevnt og trutt.. Har gått en times trilletur 4-5 dager i uken og ikke trent utenom det. Men, trilleturene har vært i raskt tempo og i oppoverbakker osv. Har gått så jeg har blitt ganske så andpusten..
Gjest eelis+kian Skrevet 26. januar 2010 #16 Skrevet 26. januar 2010 Jeg gikk ned 10 kg kun ved å spise hver 3. time. Tok 2 måneder.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #17 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har begynt å jobbe i en stall, har jobbet der (måkker 3 bokser, koster, børster hester+diverse) i to timer 3-5 dager i uken siden nyttår, og har allerede gått ned 5 kilo, strammet opp spesielt mage, rygg og nakke. Spiser stort sett det samme, men har kuttet ut kveldsspisingen, og moderert inntaket av brus. Utrolig deilig å gjøre litt fysisk arbeid, og ikke bare helt meningsløs trening på en maskin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå