Tingeling27 Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Du spådde meg for litt siden , tror det var før jul...og jeg lovet deg oppdatering:) Du spådde meg en gutt og det stemmer , jeg var på ul i dag og det blir en prins Tusen takk !!!
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Heisann.. Takk for tilbake mld... Så artig at jeg fikk rett da..Moro da... Føler at dere får en del penger snart, kan det stemme? Det er penger på vei til dere snart,...Innen 6mnd tror jeg.. Får opp penger,glede og noen nye nyheter liksom... Lykke til videre,,,
Tingeling27 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2010 Ja det var utrolig gøy, har en jente fra før, så det blir en ny spennende opplevelse med en liten gutt Hm...det er ingen penger på vei som jeg vet om , men vi har ett bryllup og spare til , så det hadde kommet godt med hehe ! Så begynner jeg også i ny jobb i februar...men det er jo helt vanlig lønninger der da så det er sikkert ikke det ? Men det er kanskje den gleden du ser, for gleder meg veldig til og begynne der og det var tilfeldigheter at ting ble som det ble, en helt utrolig historie egentlig <3 åå håper dine følelser stemmer altså...elsker glede og nyheter !!! Jeg skal oppdatere når det skjer noe jeg, tuusen takk igjen
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Bare koslig veit du... Jeg får fremdeles penger inn på deg..Tror dere får penger som gave,eller en arv eller noe sånt..Det er penger her ja ..En del feiringer på gang,en stor fest med masse glade folk som feirer fikk jeg opp... Ang jobb sitvasjonen så skjer det får du også bedre med penger der,du vil faktisk bli overraska ... Fra 3-4mnd og Innen 6-8mnd så skjer det på jobben.... Ja,hold meg oppdadert er du snill Kos deg massse... Klem
Tingeling27 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2010 Åååå så spennende Det ser ut til at jeg har mye og se frem til kanskje det kan være bryllupsfesten vår du får inn? men den er ikke før om 15 mnd ca....så er kanskje noe før det? dåpsfest eller noe kanskje...åå så spennende altså! Ja, jeg har fått en jobb hvor det er mulighet for bonus, og det hadde jo vært greit om jeg hadde fått til litt ekstrainntekt der , og kan stemme at tidsrommet blir 3-4 mnd...for etter det er jeg i mamma perm . åååå nå gleder jeg meg altså , jeg oppdaterer deg underveis jeg Klem klem !
Tingeling27 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2010 kan jeg foresten få spørre deg om en ting til ?? om du kan se om jeg får en normal fødsel?? hadde en grei fødsel sist og håper på en like grei en nå hehe
Tingeling27 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2010 Kjære, kjære Tussimor... Nå er jeg helt målløs....jeg må bare oppdatere deg !!! Jeg og sambo satt og spiste middag i dag hvor han plutselig nevnte at broren hans vil at de skal ta ut forskudd på arven...dvs broren skal overta familiehuset etterhvert og investerer nå i oppussing...derfor ønsker han og kjøpe ut sambo allerede nå slik at det ikke blir tull med det i senere tid etter at han har investert penger i det...sambo vet ikke helt enda om han ønsker forskuddet på arv, men han er i tenkeboksen....jeg ble helt stum...er jo det du har spådd meg....og jeg har ikke nevnt noe om spådommen her inne!!! nå er jo ikke alt oppe og avgjort enda...det kan ta tid...men du spådde innen 6 mnd og jeg vil nok tro at innen da så har sambo bestemt seg....tenkte bare jeg skulle oppdatere ...så spennende altså... du er jammen treffsikker Tuusen takk
Tingeling27 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2010 må dytte litt slik at Tussimor får med seg oppdateringen:)
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Heisann... Tusen takk,det var ord som varma ja ,)Artig å se at det stemmer det jeg spår,og tilbake mld er alletid moro å få... Ja,det var arv og en del penger jeg fikk opp på deg.Du var veldig lett å lese,og det kom til meg liksom ..Det er også en del spennede ting ,en del prosjekter jeg fikk opp sist. Mye spenende og nye ting som skjer dere innen 6 mnd..Får også opp at du er en varm person,det ståler rundt deg,altså du har en god aura,og bryr deg om dine .... Du er en person det er lett å bli glad i... Bare spør igjen hvis du ønsker å bli spåd. : Ha en super aften.. Klem
Tingeling27 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har fått høre mange ganger at jeg kan være litt vanskelig og lese og derfor syns jeg det var ekstra morro at du har klart og spå meg så korrekt! og jeg vet jo også at det finnes så alt for mange useriøse spåere der ute som jeg har også brukt litt penger på men siden jeg ikke har noen evner som jeg kan gjengjelde deg med , så håper jeg iallefall at det er ett lite plaster på såret at jeg oppdaterer deg på disse tingene som du har hatt så rett så rett i helt herlig altså....for ikke og snakke om at du virkelig sitter her så mye og spår helt gratis, du må være ett fantastisk flott menneske som virkelig tar deg tid til det! men er det noen andre steder du spår? eller man kan komme i kontakt med deg på? er alltid gøy og bli spådd og av og til trenger man litt veiledning i livet...får du noe inn på hvordan fødselen min vil bli? så har jeg også ett dilemma med barnefar til barnet jeg har fra før....vi blir liksom aldri enig og vi har 50/50 pr i dag..men jeg skulle vel helst ønske og endre på det...men vet ikke helt hva jeg skal gjøre...er midt oppi noe nå f eks som vi ikke blir enig i og ikke kommer til og bli Ha en suuper aften du også og mange takkeklemmer til deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå