aef Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 jenta mi er 9 dager gammel og vil bare ta pupp i ti min om gangen. og så kan hun gjerne sove 3-4 timer. hun kan da umulig få i seg nok mat???
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Joda =) De kan få i seg MYE på 10 min. Min gutt har aldri drukket i noe mer enn 10 min. Nå er han 4 mnd og er kun om natten han kanskje ligger litt lengre, men det er kun for kosen sin del.
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Ja, nyt det. Jeg har ogsaa en bebis som er en effektiv spiser :-D
lille sprelle Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Helt mulig! Har blitt fortalt at de får i seg det aller meste på 5 min. Høres ut som en drømmesituasjon da jeg selv hadde stell i 2 timer (amme, flaske, pumpe, bleie), 1 time pause og så pån igjen de første mnd!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 lille sprell kan jeg spørre hvorfor du hadde det slik i de første månedene?(og hvordan i all verden holdt du ut i månedsvis å ha det slik???) hadde du for lite melk? gikk det bedre til slutt? var det slik på natta også?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 har det sånn min lille jenta på 2 måneder , hun var sånn siden fødselen, ønsker meg at hun skulle suge på 11 nim , men nei hun stopper med en gang i 10 min , så presis janta mi . hun legger på seg , men er slank og fornøy, det eneste som er plagsom for meg er at jeg må amme litt oftere , så lenge din legger på seg er ikke noe grunn til å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå