Treningsmamma har født ♥ Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Hmm jeg er egentlig ingen prøver, men tenker ofte på barn nr 3. Denne mnd hadde jeg EL slim på onsdag kveld- dag 13 i syklusen min. Vet ikke når selve eggløsningen var, men hadde sex både fredag og lørdag. Kan nok tenkes dette var litt sent.Men begynner å få et lite håp om at jeg kan ha hatt eggløsning rundt fredagen. Har sykluser på rundt 28-30 dager så forventet mens er et sted mellom onsdag 3 feb til lørdag 6 feb. Hvis eggløsningen var på torsdag er IKM på onsdag 3. Hvordan er det med dere?
Nikamo Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Vi har mao lik syklus vi da Jeg hadde også det jeg tror var EL slim på onsdag/torsdag - men fikk positiv EL test først på natt til lørdag og lørdag ettermiddag... Så det kan godt stemme at du hadde EL på fredag Har sykluser på ca 28 dager - den har vel vært 29/30 enkelte ganger også... Forventet mens er i utgangspunktet torsdag 4. - men synes det virket seint med EL på syklusdag 16...? Så mulig ting er noe forskøvet...
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 oj så spennende Da håper jeg at jeg er lik deg med tanke på syklus og eggløsning Hadde vært gøy med en liten spire )) Vi får holde hverandre oppdatert
Nikamo Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Vi får gjøre det - spennende å ha noen å følge litt ekstra med på Blir lange dager frem til IKM, men får prøve å smøre meg med tålmodighet!
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Bli med på skravletråden IKM uke5
Gull nr2 i Okt <3 Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har IKM i slutten av uke 5...6 feb! syklus på 28dg men spørs om det gikk denne pp da, fant ikke el med el testene, negative fra dag 11- 14.. men hadde oss på dag 9, 11, 12, og 14 da så har et lite håp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå