Gå til innhold

IKM i slutten av uke 5...flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm jeg er egentlig ingen prøver, men tenker ofte på barn nr 3.

Denne mnd hadde jeg EL slim på onsdag kveld- dag 13 i syklusen min.

Vet ikke når selve eggløsningen var, men hadde sex både fredag og lørdag. Kan nok tenkes dette var litt sent.Men begynner å få et lite håp om at jeg kan ha hatt eggløsning rundt fredagen.

Har sykluser på rundt 28-30 dager så forventet mens er et sted mellom onsdag 3 feb til lørdag 6 feb. Hvis eggløsningen var på torsdag er IKM på onsdag 3.

Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har mao lik syklus vi da :) Jeg hadde også det jeg tror var EL slim på onsdag/torsdag - men fikk positiv EL test først på natt til lørdag og lørdag ettermiddag... Så det kan godt stemme at du hadde EL på fredag :)

Har sykluser på ca 28 dager - den har vel vært 29/30 enkelte ganger også... Forventet mens er i utgangspunktet torsdag 4. - men synes det virket seint med EL på syklusdag 16...? Så mulig ting er noe forskøvet...

Skrevet

oj så spennende :) Da håper jeg at jeg er lik deg med tanke på syklus og eggløsning :) Hadde vært gøy med en liten spire :)))

Vi får holde hverandre oppdatert :)

Skrevet

Vi får gjøre det - spennende å ha noen å følge litt ekstra med på ;)

Blir lange dager frem til IKM, men får prøve å smøre meg med tålmodighet!

Skrevet

Bli med på skravletråden IKM uke5

Skrevet

Jeg har IKM i slutten av uke 5...6 feb! syklus på 28dg :D

men spørs om det gikk denne pp da, fant ikke el med el testene, negative fra dag 11- 14.. men hadde oss på dag 9, 11, 12, og 14 da så har et lite håp;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...