Gå til innhold

Da er vi i hus :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Endelig har jeg kommet meg "hjem" :o) Står litt på hodet her siden vi bygger om et rom, og minsten sover på det som er vårt... men ellers så koser vi oss! Har ikke fått det til å synke inn enda, siden vi har hatt gjester siden før vi tok over, men det kommer vel til helga!

JEntungen er i fyr og flamme, kunne ikke kosa seg mere! Venninda bor i 2 hus bortenfor, og de leker sammen hele tida!

Minsten var litt skeptisk, og ville hjem... men tror det har roa seg :)

Også har vi fått barnehageplass!!!!! Selvom kommunen sa vi ikke kom til å få før til høsten :) Alle bekymringer blåst bort :o)

*Lykke*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så deilig :) Vi skal inn i nytt hus til helga og er superstressa og ganske høygravid:/ Gleeeder meg til jeg kan si at vi og er i hus:) Kose dere masse i nyhuset!

Skrevet

Så kos!!! Gi det noen dager en uke så kommer det nok sigende. Vi kjøpte hus på søndag (privat salg/kjøp), tror ikke det er kommet inn i hodet her heller. Men panikken kommer vel når vi skal begynne å pakke igjen, leid et lite hus midlertidig, så flytting etter 6mnd. (stakkars lille, må bli forvirret her)

Og så kjekt at jenta har funnet seg tilrette og atpåtil i nærheten av venninne. Må jo bare slå godt an det. :)

Kose dere masse i nyehuset!!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takker!! :) Lykke til med flytting snuppa! Går nok bra :o)

Gratulerer med huskjøp vårmamma! :o) Ja, det synker nok inn... men rart med det, når man har folk i hus får man ikke gjort alt man har lyst til eller trenger å gjøre.... men de drar til fredag, så vi får begynne på nytt neste uke! :)

Skrevet

Så bra=))) Gratulerer masse og kos dere i nytt hus=))) Ikke lenge siden vi selv flytta hit det er først for 2 uker siden at stua endelig ble eskefri=) Resten av huset er så som så=)))

(vi har bodd her siden nov.09)

Kjempe bra at dere fikk bhg plass midt i året da=)))

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk! :) Åneidu, her er ingen esker i stua! Vi har nemlig fått en hel KJELLER i dette huset! Hahahaha :o) Når svigers flytter ut og sønnen min får rommet sitt klart, da braker det løs :) I mellomtiden får det være som det er...desverre! (rot+meg=dårlig kombinasjon) :o)

Skrevet

Så morro! Om et par måneder er det vår tur og =) Men akkurat nå står vi midt i oppussing for å gjøre det salgbart her! Stress det og...

Skrevet

Så gøy! :o)

Gratulerer og lykke til :o)

Selv skal vi til kommunen imrg og høre om bhg-plass. *Krysse fingrene*

Daniel sa den første mnd (vi flyttet jo i begynnelsen av des) at han ville tilbake til Borgen - men NÅ vet han hvor han bor! :P

Begynt å få venner her også, så det er gøy. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...