Gjest Sekretøsa Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Endelig har jeg kommet meg "hjem" ) Står litt på hodet her siden vi bygger om et rom, og minsten sover på det som er vårt... men ellers så koser vi oss! Har ikke fått det til å synke inn enda, siden vi har hatt gjester siden før vi tok over, men det kommer vel til helga! JEntungen er i fyr og flamme, kunne ikke kosa seg mere! Venninda bor i 2 hus bortenfor, og de leker sammen hele tida! Minsten var litt skeptisk, og ville hjem... men tror det har roa seg Også har vi fått barnehageplass!!!!! Selvom kommunen sa vi ikke kom til å få før til høsten Alle bekymringer blåst bort ) *Lykke*
Snuppa! Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Å, så deilig Vi skal inn i nytt hus til helga og er superstressa og ganske høygravid:/ Gleeeder meg til jeg kan si at vi og er i hus:) Kose dere masse i nyhuset!
vårmamma08 Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Så kos!!! Gi det noen dager en uke så kommer det nok sigende. Vi kjøpte hus på søndag (privat salg/kjøp), tror ikke det er kommet inn i hodet her heller. Men panikken kommer vel når vi skal begynne å pakke igjen, leid et lite hus midlertidig, så flytting etter 6mnd. (stakkars lille, må bli forvirret her) Og så kjekt at jenta har funnet seg tilrette og atpåtil i nærheten av venninne. Må jo bare slå godt an det. Kose dere masse i nyehuset!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Takker!! Lykke til med flytting snuppa! Går nok bra ) Gratulerer med huskjøp vårmamma! ) Ja, det synker nok inn... men rart med det, når man har folk i hus får man ikke gjort alt man har lyst til eller trenger å gjøre.... men de drar til fredag, så vi får begynne på nytt neste uke!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Så bra=))) Gratulerer masse og kos dere i nytt hus=))) Ikke lenge siden vi selv flytta hit det er først for 2 uker siden at stua endelig ble eskefri=) Resten av huset er så som så=))) (vi har bodd her siden nov.09) Kjempe bra at dere fikk bhg plass midt i året da=)))
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Takk! Åneidu, her er ingen esker i stua! Vi har nemlig fått en hel KJELLER i dette huset! Hahahaha ) Når svigers flytter ut og sønnen min får rommet sitt klart, da braker det løs I mellomtiden får det være som det er...desverre! (rot+meg=dårlig kombinasjon) )
UnePune äntligen hemma! Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Så morro! Om et par måneder er det vår tur og =) Men akkurat nå står vi midt i oppussing for å gjøre det salgbart her! Stress det og...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Så gøy! ) Gratulerer og lykke til ) Selv skal vi til kommunen imrg og høre om bhg-plass. *Krysse fingrene* Daniel sa den første mnd (vi flyttet jo i begynnelsen av des) at han ville tilbake til Borgen - men NÅ vet han hvor han bor! Begynt å få venner her også, så det er gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå