Gå til innhold

Han vil, men hva med meg?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra jeg fikk positivt resultat har jeg ønsket en abort. Jeg er 23 år, student og lite klar for barn. Egentlig har jeg aldri hatt lyst på barn, men nå er jeg rådvill.

Min kjære er rake motsetningen av meg. Han vil ha barn nå, helst i går, og gjerne mange barn. Jeg har gått nå i et par dager og vurdert frem og tilbake, men mitt ønske er fortsatt en abort. Kjæresten min har allerede begynt å planlegge gaver barnet skal få, og hele pakka.

Jeg er redd for å ikke strekke til som en mor, ikke få morsfølelse, ikke klare dette økonomisk da vi har en ganske skrenket økonomi fra før, legge på meg enda mer når jeg egentlig prøver å gå ned i vekt for å bli normalvektig.. Ja, det er så mye..

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Er vel mest redd for at forholdet skal bli ødelagt om jeg velger en abort. Eller enda verre, at min samboer skal få en psykisk knekk av det hele.

Er det noen der ute med lignende erfaringer som meg? Jeg hadde vel håpet at valget skulle være så enkelt, men det er vel sjelden det i slike situasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...