Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte , du har fått brev fra riksen om time.Dere er ferdig utredet fra før?

Vi fikk brev idag og vi har time 11 Februar til undersøkelse.

Vi fikk innkalling begge to ,er det forsamtale tro?Står undersøkelse, det jeg lurte på hva står det i brevet du fikk.??

Og flott om du oppdaterer når dere har vært der:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141342340-lykkelig-29-se-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI! Flott at du har fått innkallelse! Det høres ut som om vi har fått samme brev ja, innkallelse til begge to og det sto vel undersøkelse.

Jeg skal oppdatere når vi har vært der den 4.feb. Begynner å nærme seg for fullt det nå....OG dere skal bare en uke etter oss da!

Og ja, vi er ferdig utredet, det eneste jeg ikke har tatt er hysteroskopi! Usikker på om de vil gjennomføre det når jeg har tatt lap tidligere.

Takk for svar:)

Ja , bare en uke etter dere! , blir spennende nå fremover!!

Hvis du har tatt lap pga utredning for barnløshet så har de nok sjekket om egglederne er åpne .De tar hysteroskopi samtidig som regel.

Det blir godt å komme igang snart og få mer informasjon om hva som skal skje når osv!

Blir lei all venting , så det blir godt å ha noe å forholde seg til:)

Masse lykke til den 4 Feb!!!!:):)

Ja jeg håper også at jeg slipper hysteroskopi siden jeg har tatt lap. Jeg tror ikke de sjekket om egglederne var åpne under lap hvis jeg husker helt rett, men satser på at alle undersøkelser er iorden uansett. Vi fikk jo datteren vår etter lap, så da må vel egglederne være åpne?!! Har ikke så god greie på dette, vet bare at de ikke finner noe galt, men barn i magen lar vente på seg!!!!! Blir spennende å følge deg fremover, vi kommer vel i gang med forsøk ca samtidig vi tenker jeg, håper håper vi rekker et forsøk før sommeren!!!!

Jeg oppdaterer når jeg har vært der....er spent på hvordan det er på riksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...