Gjest Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Jeg tok første eggløsningstest på fredag, da var det 11 dager siden første dag av siste mens. I dag er det blitt tirsdag, og fortsatt ingen positiv eggløsningstest, er det normalt? Pleier å ha 28 dager mellom hver mens, men kan det likevel være at eggløsningen kommer seint i syklusen? Blir litt oppgitt av dette her kjenner jeg..
Musemor med tre søte små Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Har du brukt EL-tester tidligere, hva slags type var det du bruket (strimmel, stav) og hvor kjøpte du dem? Har prøvd endel forskjellige typer og ikke alle fungerer. Er forresten ikke alle som klarer å finne EL med tester heller, men det betyr ikke at de ikke har EL.
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Men kan det være at eggløsningen kommer selv om det var dag 15 i dag?
Musemor med tre søte små Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Sykluslengder kan variere, ja, så fult mulig du ikke har hatt EL enda. Like før EL, øker mengden av LH-hormonet i kroppen. Når det kommer over en viss grense, vil CB EL-testen slå ut. For de fleste vil disse testene fungere. De regnes som en av de beste på markedet, og i motsetting til de med streker kan de ikke tolkes i "hytt og pine". Jeg personlig foretrekker strimlene fra billige-teste.dk. De fungere ved at du alltid (nesten alltid) får to streke, men like før EL blir test streken sterkere, og når den er like sterk eller sterkere enn kontroll streken er den positiv. Dersom du produserer "lite" LH (betyr ikke nødvendigvis at det er noe galt) vil du fremdeles se en økning ved at streken blir sterkere, og kan finne din egen "positiv". Lykke til
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Takk for det! Begynner å miste motet litt her nå men..
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 du er på dag 15 i dag, men el kan komme senere også, men kan også komme tiligere en 11 dag. til meg kom el så sent som dag 16. min syklus kan variere fra 28-35 men ligger mest rundt 28
snuppelura-jente10 Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Da jeg ble gravid sist, brukte jeg el-tester, men fant aldri el, men ble jo gravid.. Lykke til!
-68mamma Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Kan være din LHstigning allerede hadde vært på dag 11, eller at den ikke har vært enda :-) Kan også være at du ikke har eggløsning denne syklusen, det er ikke alle som har EL hver syklus. Jeg ville fortsatt å teste en uke til iallefall. (kan også anbefale strimlene fra billigetester - de er bra !) Lykke til !
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 Vil anbefale deg å tempe istadenfor (sjå http://www.pernille.info/bbt.htm) Då er det litt lettare å forstå kva som skjer - ikkje berre ja-nei svar.
skorpi81 Skrevet 27. januar 2010 #11 Skrevet 27. januar 2010 Hei! Jeg har også nettopp prøvd en sånn egløsningstest, og testet fra dag 11 som var forrige mandag, og fikk ikke utslag før på lørdag! Altså dag 16. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå