Gå til innhold

da kom TR:(

Aron09,3SA*ønsker-spire*

Anbefalte innlegg

Skrevet

i kveld kom første TR etter SA den22.12 kom helt utn forvarsel, å d fosser bare ut:( er veldig trist nå egentli,men greit at mens kommer først en gang eller 2. siden jeg har hadd 2 SA

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff:( Så trist at du har vært igjennom en SA.

Men er jo egentig bare greit at mensen kom nå da? Så får du iallefall begynt å tenkte på en ny pp:) Værre om mensen ikke hadde komt kanskje?

Håper du føler deg litt bedre etterhvert:) Lykke til:)

Skrevet

ja kan bynne å tanke på neste pp ja:) vil ikke stresse noe med det egentli, er redd at det ikke skal bli da så vi får ta det som d kommer, bruker i allefall el-tester så vi får se hva som skjer:)

er litt rart å få mens igjen, har ikke hadd det siden oktober nå. men selv om det er godt at den er komme kjenner jeg at jeg er veldig trist, men tror det er i forbindelsen med SA vet ikke hvordan jeg skal forklare d helt.

Skrevet

Nå vet du i alle fall at kroppen er igang igjen og klar for en ny graviditet (forhåpentligvis). Er visst vanlig at man blør ekstra mye første TR etter MA/SA. Lykke til med prøvingen neste pp:)

Skrevet

Veit korleis det er. Hadde blanda følelser då mensen kom etter SA. Fekk dejavú til SA pga masse blødningar og det varte lenge. Litt skuffa for at eg ikkje var gravid, men glad for at kroppen var igang igjen.

Skrevet

efua, er som om jeg skulle ha sagt det selv:) helt forferdelig,mn samtidig gla får at alt er i gang:)

Skrevet

Tanta er kommet her å :( Andre gang etter utskrapning...men vi får tro at det er positivt med et par TRbesøk før ny graviditet, ikke sant!

Bedre lykke neste pp :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...