Gå til innhold

Hvordan er formen?:-)

1lykketroll+lykkeliten i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Kossen er formen dåkkas? Og kor langt er dåkke på vei?

Eg er ca 9uker og kjenner fint lite til den lille i magen:/ Er veldig trøtt einaste.. I uke 5-6 følt eg magen jobba godt og var oppblåst, men det har forsvunne. Ikkje kjent no på lenge. Men har nå sitt at det er et lite nurk inni der, og skal sjå den lille igjen om 15 dager:-) Gleder meg!!:-) Håper bare alt er fint:-) <3<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til videre med både spiren og formen!!

Jeg håper å unngå å bli så dårlig som jeg har hvert i mine to andre svangerskap..men er bare5+5 i dag.

Lykke til=)

Skrevet

Formen min kan jeg ikke klage på..

Har ikke vært plaget med noe kvalme .

Har vært litt trøtt og litt hodepine til å begynne med (rundt uke 6 ca).

Er gått inn i sv.uke 11 idag og eneste jeg har litt problemer med er litt hjertebank og andpustenhet og noe "menssmerter" men det er jo helt normalt..

Ellers helt supert i forhold til mange andre jeg leser om så anser meg selv som heldig..

Skrevet

jeg var litt kvalm i nesten i meste av uke 7.. så ble kvalmen gradvis borte i uke 8. Siste dagene nå har vært helt grusomt.. konstant kvalm, sliter å holde på maten spes om morningen, konstant magesmerter/stikkinger,

mye vond rygg..Sover veldig dårlig men det har jeg gjort siden jeg fant ut at jeg var gravid.. men uten om det er vel formen grei :P

Er nå i dag 9 uker=)

Lykke til med den lille ihvertfall ^^

Skrevet

Jeg er helt nygravert og er i uke 5. Har vondt i magen og er ømme i puppene. Litt kvalm, men ikke så mye. Har hatt en SA tidligere, så er litt bekymret. Men denne gangen skal det gå bra :) Og så trøtt ja, trøtt HELE tiden :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...