miheno Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Noen gode forslag? Hva har dere gitt mammaen ved viktige bursdager?
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 kommer jo litt ann på hvordan type hun er da.. men til min mamma ville jeg gitt.. - en go bok (hun elsker bøker) -gavekort på hudpleie/spa -smykke,armbånd eller klokke -Elisabeth arden produkter slike ting
Zeke Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Svigermor fikk en time i seilfly og et gave kort på reise der hu ville, glemmer ikke den bursdagen å snakker ofte om den som et flott minne.
Herkules Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Jeg ga min mor et klippekort på 10 spinningtimer (som vi gikk på sammen) Strikket kul lue til henne. Nå ønsker hun seg en stilig men dyr vannkoker. Lerretsbilder av barna (fotograf eller private forstørrelser) Flybilletter til ....
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Tur sammen med familien- langweekend en eller annen plass ? Selskap m familie og venner ? Jentetur med venninnene hennes? Konsertbilletter ? Kommer jo veldig ann på hvilken "type" din mor er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå