Tussimor* Skrevet 26. januar 2010 #1 Del Skrevet 26. januar 2010 ”Alle” barn går i barnehage fra de er rundt et år gamle, men hvordan er hverdagen for de aller minste i Oslo største barnehager? Er barnehage for de minste *politikk* eller *best for barnet*? Og hva synes dere som er foreldre om valgmulighetene og tryggheten til barnet ditt? Er barnehagene et eneste stort eksperiment? Er barn og foreldre trygge? Hvordan vet du at barnehagen til barnet ditt er god? Er det i det hele tatt viktig å legge seg opp i barnehagelivet? Ole Reinert Omvik er journalist i NRK og en god bekjent av meg, og har bedt meg formidle dette videre til dere: NRK skal lage en dokumentar om de aller minste barnehagebarna i de aller største barnehagene, men trenger å komme i kontakt med foreldre til ettåringer (litt større/litt mindre) som går i enten Skjokoladefabrikken, Sofies hage, Barnas Hus, Kvernerdalen barnehage og Margarinfabrikken. Planen er at et team fra NRK dokumentar- og samfunnsavdeling skal følge noen av familiene med ettåringer våren 2010. Programmet skal tidligst gå til høsten. Ta kontakt med journalist Ole på 901 26 892 /[email protected] eller send meg privat beskjed/epost, så kan jeg videreformidle din e-post/ditt mobilnummer direkte til ham. Kom igjen! Ikke nøl - fortell ham, og kanskje seerne også?, om hva akkurat du tenker om barnehagelivet i disse barnehagene, en god historie, noe du lurer på men ikke har fått svar på, finn ut mer om hvordan livet er bak veggene. Ta kontakt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141342019-hvordan-er-det-%C3%A5-g%C3%A5-i-en-stor-barnehage/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Del Skrevet 27. januar 2010 Gleder meg til å se programmet! Glimrende programide hvis det blir utført på en bra måte (ikke for sensasjonsartet der man er på utkikk etter spesielt dårige episoder). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141342019-hvordan-er-det-%C3%A5-g%C3%A5-i-en-stor-barnehage/#findComment-141348426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussimor* Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 27. januar 2010 Så bra! Hensikten er nok heller å vise en bred flik av virkeligheten, framfor en sensasjon, - og kanskje skape noen nye tanker uansett holdning. Men da er det naturligvis viktig for journalisten å få snakke litt med så mange som mulig, så de historiene han sitter igjen med danner et best og bredest mulig bilde av virkeligheten "der ute" (eller hjemme, for de som velger det). Ikke nødvendig å komme på tv selv om du tar kontakt med ham! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141342019-hvordan-er-det-%C3%A5-g%C3%A5-i-en-stor-barnehage/#findComment-141349377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå