Maglill_28 Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Hei. Jeg trener håndball, er 4+6. I sist uke, før jeg visste at jeg var gravid, kjente jeg at noe var på gang først når trente håndball. jeg fikk mensenmurringer i mage og rygg. Jeg var på håndballtrening idag, og kjente det samme denne gang. Jeg kjenner ofte strekk i livmora på venstre side, men de ble liksom mer intense nå når jeg spilte håndball. Er dette et tegn på at jeg bør holde meg borte fra håndball mon tro? jeg har også trent på helsestudio, men har ikke fått samme verk av det, som idag.
mandalay Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Jeg spiller fotball og kuttet ut det med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Det er jo i starten faren for å abortere er høyest. Tenkt om du får ballen i magen! De sier også at man skal holde seg unna slike former for kontaktidrett. Alle på laget mitt som har blitt gravide har sluttet med en gang.
gullet1 Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Det må du nesten vurdere selv, men legen min sa det ikke var noe i veien med å fortsette å spille. Jeg er 7+0 idag og jeg kommer til å spille så lenge jeg føler det er greit. Skal veldig mye til for at man får en abort på håndballbanen, men skjønner din bekymring. Lykke til med beslutningen din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå