Gå til innhold

Hvor lange dager i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det blir så lange dager på jenta mi...Vanligvis 7-8 timer.

Har heldigvis bare 3-4 dager i uken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine HAR lange dager. Jeg jobber 8 timer hver dag, og selv om pappaen henter når han kan, så er de der 7-8,5 timer 5 dager i uken. Og de koser seg! Ikke noe problem å levere de, det er mer problematisk å få de med seg hjem igjen :)

Barna mine er forresten 4 og 2 år, vesla har gått fulltid i bhg siden hun var 18 mnd :)

Skrevet

5 timer om dagen 5 dager i uken...

Skrevet

Min har som regel 8 timer,ikke noe påroblem,han koser seg:) Men 5-6 timer eller fri om jeg har fri (1 dag i uka)

Skrevet

Maks 7 (vanligvis 6) timer om dagen. Jeg jobber redusert slik at de får kortere dager i barnehagen, og vi alle får roligere morgener og lengre ettermiddager sammen. Synes det er mer enn nok og vil ikke at de skal ha lengre dager enn dette i barnehagen. Skjønner at ikke alle har mulighet til det, men jeg ville strukket meg langt for å få mer tid med barna mine.

Skrevet

Som regel fra 7.45 til 16-16.30 fire dager i uka. Skulle gjerne hentet litt før, men vanskelig å få til.

Skrevet

Stort sett er barna der fra 8.30 til ca 15.

Skrevet

Barnet vårt på 18 mnd er i barnehagen fra 7:00 - ca 15:30 hver dag.

Det blir lange dager, men jeg ser at han trives veldig godt:-) Så det hjelper på samvittigheten min.

Det ideelle hadde vært å jobbet halve dager, men det har jeg ikke muligheten til.

Og det er dessverre lagt opp til at begge foreldrene må jobbe for å få ting til å gå rundt i disse dager....:-(

Skrevet

Vanligvis fra 0745 til 1600, nå som jeg ikke har ammepermisjon lenger. Det er lenge, men han stortrives i barnehagen, og det gjør alt så mye lettere! Om morgenen har han det så travelt med å komme bort til lekene og de andre barna at han ikke har tid til å si hadet i det hele tatt. :)

Skrevet

Jenta mi blir levert mellom 08 og 09 og blir hentet ca 15.00, hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...