ღMaritpusenღ Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Vi tenker å døpe vår lille. Men siden dette er vår førstefødte har vi aldri gjort det før, og har heller ikke involvert oss i hvordan det gjøres når de rundt oss har arrangert dåp heller. Så det jeg lurer på er da hvordan går jeg frem for å forberede dåp? Hvem skal jeg kontakte for å planlegge dåpen, velge dag ol? Hva annet er det jeg må tenke på i forbindelse med dåpsforberedelser? Er helt grønn på dette.. Håper noen kloke hoder kan opplyse meg!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Søk på Google på navnet til kirka dere sogner til. Gå inn på nettstedet dens. Gå videre inn på kontaktinfo. Finn telefonnummer der. Ring dem. Andre saker i forbindelse med forberedelsene: skal dere ha selskap etterpå? Hjemme hos dere, eller leie lokale? Antall gjester? Hvilken mat? Hvor mange/hvilke kaker? Skal invitasjoner, bordkort og takkekort stå i stil til hverandre? Husk å skrive "s.u." (svar utbedes) innen xx.xx.xxxx. (dato) slik at denne datoen er i god tid i forhold til de som dere eventuelt skal kjøpe maten hos på innbydelsene. Skal dere kjøpe mat eller lage den selv? Skal dere leie inn folk som kan servere mat i selskapet, eller skal man forsyne seg selv? Et eget gavebord bør dere ha. Blomster og dekorasjon kan være greit å tenke på. Skal dere ha sanger/taler i selskapet? Hvem skal ønske velkommen? Det var det jeg kunne komme på nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå