Gå til innhold

Hjelp, vi trenger nytt navn!

Timothy`s moster med 2 prinser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde da egentlig bestemt oss for Adrian, men så finner vi da ut at det ligger på navnetopplisten, og dermed utgår det...

Har dere noen gode forslag?

Timothy og..........................?

Takker for alle forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lucas

Sebastian

Marcus

Alexander

David

Benjamin

Sander

Skrevet

Siden jeg føler for å være litt snill idag, skal jeg røpe nevnet "mitt"! Som jeg så absolutt skal ha på min unge om jeg engang får en gutt.. Oliver.. Fineste guttenavnet jeg veit av. *hysj. ikke si det til noen* hihi:p

Skrevet

Ja, det er nydelig! Men det heter nevøen min... ;P

Skrevet

hehe, åja:p Det var synd da.. Hehe, jeg har tatt pant på det navnet i familien min.. Nååååde dem som kommer med det navnet altså:P haha..

Skrevet

Nevøen min heter også det, og så var det et av toppnavnene for 2-3 år siden i tillegg :)

Skrevet

Matthias

Erik

Anton

Antonio

Men min favoritt er Adrian, helt klart

Skrevet

Hahaha vi har også bestemt oss for Adrian. Om det ligger på navnetopp listen er helt likegyldig. Kjenner ingen som heter det allikevel.

Skrevet

Arian ja, kanskje?

Aidan, Aiden osv er pent på engelsk, men klinger liksom ikke helt på norsk...

Ja, jeg tror kanksje vi ikke bryr oss allikevel. Jeg vil bare ha et navn som ikke alle andre har. Det var på topp 10 listen i 2005 og har ikke vært der siden. I 2008 lå det på 15. plass og 350 av 2008-barna ble kalt Adrian. Synes bare det høres så himla mye ut! Men kanskej ikke- Norge er jo ikke sååååååå lite... Eller hva er det man pleier å si? Verden er ikke så stor? Haha

;P

Skrevet

Hmm. Hvis dere hadde bestemt dere for det så er det vel ikke verdens undergang om det ligger på topp 20, men likevel.. Jeg ville tenkt som deg og prøvd andre alternavtiver. Foreslår Aron;)

Skrevet

Skjønner deg godt, men det trenger jo ikke å bli like populært i 2010? :)

Men min sønn på snart 2 har en kompis som heter Adrian, men det får han ikke til å si, så han sier Arian. Og synes i grunn navnet er NYDELIG :)

Skrevet

Hvis det er det navnet dere virkelig liker. Ingen over, ongen ved siden av.. ja, da synes jeg dere skal gå for det! Det viktigste er at dere liker det. Litt kjipt å bare ta et annet navn, bare fordi at det dere liker best har klatret litt i populæritet.

Ellers kan jeg komme med noen forslag:

Sivert

Aksel

Herman

Oliver

Oscar

Petter

Peter

Elliot

Albert

Skrevet

Hihi, da er min tass en av de 350 Adrian'ene fra 2008!

Jeg hadde ikke brydd meg om hvor populært navnet vi hadde likt aller best hadde vært, men er jo alltid spennende å se etter andre alternativer da! Denne gangen ser det ut som at vi lander på Aleksander.... Vi vurderte også Julian, Jonathan og Christopher

Skrevet

Timothy og Ludvik

......... og Ben

........ og Simen?

Skrevet

Ja, er det ikke rart hvordan de aller fineste navnene ligger på topp 20, alle sammen... :( Slik er det for min del også. Jeg ser mest på topp 20 for mitt fylke, for det er det mest interessante. Forrige gang bestemte vi oss i siste liten, uten å sjekke lister... så dukker navnet opp helt på toppen når statistikken kommer to måneder etter. Men det blåser vi i nå, er kjempefornøyd med navnet (Jonas). Denne gangen har vi ikke peiling!

Disse synes jeg i hvert fall er fine

Simen, Sander, Theo, Adrian (ja:), Sebastian, Kornelius (etter min bestefar, men mannen min liker det ikke...), Martinus, Eskil, Kaspian...

Det er så vanskelig!!!

Skrevet

Jeg ville ha valgt Adrian for det, selv om det ligger på topp. Er jo et utrolig fint navn. Jeg synes også Alvin er et veldig fint navn. Det er en gutt som heter det i barnehagen og han er bare helt nydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...