Gjest iliis Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har hatt ømme bryster og mens lignende murringer helt siden dagene før eggløsninga?! Kan da umulig ha mensensmærter så lenge før den faktisk kommer? Kan jo heller ikke mærke at jeg evt. er blitt gravid så fort? Hjeeelp:)
nurkisimaven Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Når jeg får eggløsning får jeg "murringer"..sånn "rett-før-mensen-vondt"...men menstruasjonen kommer jo ikke før lenge etterpå! du kan jo ta en test;)
Gjest iliis Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 jeg har jo lest at man kan få menslignende symtomer når man har eggløsning. Men nå er det jo snart to uker siden eggløsninga. Så hvorfor har jeg fremdeles "rett-før-mensen-vondt" ? Vet ikke om det er noen vits å ta test nå? Det er ca 1 uke til jeg skal ha mensen:) Tusen takk for svar.
nurkisimaven Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 hvor lang sykluss har du da?! jeg fikk mensen den 17, og har eggløsning den 31 og skal ha mensen igjen egentlig den 6 eller noe...har jo sykluss på 28 dager....
Gjest iliis Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 jeg har litt uregelmessig syklus. Men de to siste har vært på 32 dager. Første mensdag på den siste menstruasjonen var 3.januar. Da har jeg regnet ut at eggløsninga var ca 21 jan. Ømme bryster å "mens" smerter fikk jeg ca 16 januar. Og har vart helt til nå..
-68mamma Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har hatt samme - ømme bryster og mensverk siden siste positive ELtest, begynte å blø for et par dager siden. Det er vel sånt som av og til kan skje i kroppen, vil jeg tro ?
Gjest iliis Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Ja, kanskje det. Jeg har aldri opplevd det før. Hadde jo et øørlite håp om at det kanskje var noe pågang:) lest mye om at livmoren ordner "rede" osv.. Men men.. Får bare se om tr dukker opp når den skal da. ( håper ikke det men) hehe..
nurkisimaven Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Kanskje du hadde festeblødning?? Blir spennende å se! vi må ha denne tråden oppe..kanskje vi er gravide alle mann! vi skal forskøke å ha mest mulig S** i min fruktbare periode:)
Gjest iliis Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 hehe, ja det hadde vært spennende å sett.. Dere må holde meg oppdatert!
nurkisimaven Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Blir nok bra skal dere se...spørs...mister litt håpet når jeg ser alle prøvende her inne som ikke får det til..typsk at min kropp er sånn... Men haster jo ikke da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå