Gå til innhold

kvalme sent i svangerskapet..?

Anbefalte innlegg

jeg er i uke 37 og den siste uken har jeg vært ganske kvalm. trodde først det kanksje var spysjuka eller influensa, men kaster ikke opp, er bare en irriterende kvalme som aldri går over. har heller ikke feber eller er slapp eller noen sånne symptomer på influensa.

Har ikke vært noen ting kvalm før i svangerskapet, selv ikke bittelitt morgen kvalm de første mndene. derfor syns jeg det er veldig rart og ikke minst unødvendig at jeg plutselig skal bli det nå. noen som vet om det er normalt og være kvalm i slutten av svangerskapet, er enda to uker til jeg skal til legen, men orker ikke gå så lenge før jeg får noen andres synspunkter:P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141341236-kvalme-sent-i-svangerskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,

jeg ble også litt småkvalm i 37 uke, er i uke 40 nå. Har lest et sted at det er vanlig å bli kvalm mot slutten, personlig synes jeg det hjelper å spise litt hyppig og ikke så mye av gangen. (akkurat som i begynnelsen). Kan tenke meg at siden babyen begynner å bli stor så presser man mot magesekk ect, i kombinasjon med å være litt trøtt og sliten så fører det til kvalme....

Hei,

jeg var også veldig kvalm fra uke 28 og ut resten av forrige svangerskap. Fikk beskjed om det samme som hun over skirver, at babyen trykker på organer og slikt. Håper det bare er midlertidig for deg....pyton og være så kvalm 24 timer i døgnet:(

jeg er 37 uker og har vært kvalm i noen uker nå.

har også fått en del sure oppstøt og halsbrann.

Legen trodde at dette også kan forårsake kvalme.

Kjedelig å gå sånn,eneste trøst er at det ikke er så lenge igjen.

lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...