Gå til innhold

noen som slanker seg/har slanka seg som

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker slankepiller som virker,itilegg til sunn mat og trening?? Jeg har lagt om kostholdet og trener litt hver dag,og har begynt å gå ned men synes d går så tregt. Kunne tenkt meg å fått en kikkstart på slankekuren ;)

Takk for svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30 days skal visst fungere bra. Jeg prøver det nå, men har akkurat begynt så kan ikke fortelle deg om egne erfaringer.

Skrevet

For meg funket 30 days hvertfall..

men det er vel delte meninger om det meste, må vel bare prøve ut hva som kan passe for deg :)

Skrevet

Sibutramin funker på meg =D

Det er det samme som reductil, men en billigere utgave.

Skrevet

Tusen takk for svar ;) Ja alle er jo forskjellige så får prøve å se hvordan d fungerer på meg ;)

Skrevet

Er ikke Sibutramin reseptbelagt??

Skrevet

Både sibutramin og reductil er trukket av markedet pga bivirkninger....

Skrevet

hei. :)

Har du prøvd noka? jeg drakk noka til lunsj hver dag å til kvelds de dagene jeg ikke trente ( når jeg trente spiste jeg vanlig til kvelds.)

Funket veldi bra.. Personlig likte jeg sjokolade drikken veldi godt, å gleder meg faktisk litt til å kunne smake på den ijænn.. ;)

Når jeg laget på kvelden pleide jeg å ha litt fråsene/ferske bær,frukt ol i å isbiter.. å skummet melk. veldi godt.. å holder lenge når man uansett ikke har vært i noe større aktivitet siden middag.

lykke til

Skrevet

Jeg fikk en kickstart med nutrilett.

Spiste kun nutrilett i en uke, så byttet jeg en shake med ett måltid etter en uke, etter to uker så byttet jeg to shaker med ett måltid osv helt til jeg bare spiste vanlig, sunn mat igjen.

Viktig at man da spiser sunt og trener.

Jeg gikk ned 6kg på en mnd. Men jeg var ikke flink nok til å spise sunt og trene etterpå, så la på meg de igjen.

Ellers har jeg prøvd sykehusdietten, gikk på den i en uke for å starte. Gikk ned ca.2-3 kg på en uke. Gikk ikke de opp igjen fordi jeg spiste sunt og trente.

Har også prøvd 30 Days, men vet ikke om det var de eller kosthold og trening som hjalp meg mest med å gå ned.

Skrevet

Jeg har fått kick start med ALLI

Skrevet

Takk for svar ;)

Jeg tåler desverre verken noka eller nutrilett,prøvde d for noen år siden og d blei ett sykehusopphold ;( Har hatt en operasjon og magen har blitt veldig ømtålig etter d,må spise mat.Men så bra d virker for dere,lykke til videre ;) Har lest om både 30days og alli,men usikker på hvem jg skal velge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...