Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du er på nå,... lurer bare på om du ser noe klarere nå?? Om jeg må vente enda litt til,.. eller om det snart blir en positiv test!! Kan jo se på deg også vettu,..... :)

Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heii :) kom bare innom entur jeg !

Når jeg så nicke ditt følte jeg masse graviditet.. vet ikke om du er det? men det er iallfall rett rundt gjørnet:D

Lykke til :))

vil du spå meg?

Jeg har ventet på mens nå siden 17januar, men ingenting skjer.. Fikk negativ test på lørdagen=/ men tr er ikke kommet enda heller.. Skal teste nytt torsdag om ikke tr kommer. men har ingen tegn til mens, eller graviditet. Litt verk i korsryggen, men det kan være begge dele! huff.. frustrert!

14.12.90 :)) håper du tar deg tid

Skrevet

Tusen takk for meld din,.. den var oppmuntrende,.. så om tr kommer denne pp så klaffer det kanskje neste pp:) Ønsker meg sterkt et høstbarn!!!Så takk takk,..

Jeg skal ta meg tid til deg vettu,... :) Jeg ser en nær graviditet,- ikke lenge til du får positiv test,... om det er ikke denne pp eller neste kan jeg ikke si for sikkert,.. Pendelen går fra ja til nei når jeg spør om graviditet nå,.....hmmm,.. får kanskje inn din usikkerhet!!??

Lykke til med testing;)

Skrevet

Ja, regner med du er gravid eller blir det neste pp :) Det som kom inn med engang så :D

Ja, for mensen kommer aldri.. skulle hatt den siden 17 jan!=/ så blir entur til legen om jeg tester neg på torsdag, å enda ikke fått mens..

ja, som du ser er jeg veldig ung enda, er jo bare 19 blir 20!! Men vi er klare for å ta neste skritt :) Men er mye usikkerhet inn i bildet, klarer vi det? hva kommer andre til å si? tenker mest på hvordan familien tar det, håper de støtter meg.. får det trenger jeg fra de som står meg nær :)

Tuusentakk for att du tok deg tid :)

Får du kanskje inn mer om meg? hvor mange unger jeg får? økonomi? skole? jobb? kjærligheten?

Skrevet

Klart det:) Kan se jeg vettu! Hva var fødselsdatoen din igjen?

Se gjerne på meg..

Min er 291266 mannen 170564. Lurer på om det blir et barn til, og i tilfelle når og kjønn....klem

Skrevet

Hei og takk:) Min fødselsdato er 131176..

Jeg klarte ikke å få inn noe ekstakt ang graviditet på deg,.. men pendelen fikk et klart og stort JA på det:) Ikke veldig lenge til,.. innen sommeren kanskje,...fikk frem varme mnd,.. mai, juni, juli,..:)

Skrevet

Spurte om når du kunne teste. Fikk klart utslag på 6.februar:) Håper virkelig jeg har rett nå da hehe...Fikk du noe på kjønn?

Skrevet

Ja,.. dere får ei jente:)

Har ikm mot slutten av jan... mulig jeg tester pos sent da,..:) Håper du har rett! Ser du kjønn??

Klem

Skrevet

hm, ja ikke vet jeg... Fikk jente på deg og! Vet hvor utrolig laaaang den ventetida er:(

Jeg ønsker meg ei jente tilslutt, så håper du har rett:)

Skrevet

jeg vil bare ønske deg lykke til aurora, skal krysse fingrene mine får deg. å tærne:)

Skrevet

så på et innlegg lenger nede, der så jeg at du hadde pos test 18.1 dagen etter var den neg, da vil d si din el kom den 19.01 da kan d faktisk stemme at du kan få positiv test alt fra 1 februar:D

Blir litt ivrig her jeg hehe..

Skrevet

Hei Magica....Ser du når tr kommer,..har kjent at den er på vei i tre dager,..så har mistet håpet om at kommer noen pos test denne pp,.

har jeg rett tror du???

Skrevet

et lite puff,.... tror tr kommer nå:(

Skrevet
:( håper at den ikke kommer, huff den kan bare holde seg unna å ikke komme i d hele tatt å så vips så sitter du der me baby i magen:) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx alt jeg har:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...