Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 14.12.90 er datoen min 07.10.88 er hannes dato Jeg lurer på når dere ser en graviditet hos meg ? Kjønn? Hvor mange barn får jeg? tette eller ikke? Økonomien videre i livet? Jobb? Ser dere noe mere, skriv det ned Tusentakk jenter, for att dere tar dere tid Klem fra meg
MC81 Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Hei jeg får inn to barn på deg. To gutter! Den ene melder sin annkomst i mars/april mens den andre komemr ca 2 år etter! Jobbmessig sett ser jeg en bedring i perioden mellom guttene og det er da også økonomien kommer til å bli bra og stabil også!! masse lykke til!! vil du se på meg? er gravid nå, ca 6 uker. ser du hva det er? når den kommer? flytting og økonomi? ellers også alt annet som dukker opp! fødselsdatoen min er 290881
magica fra tryll Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Fikk utslag på mars og gutt:) Flere barn på meg? 291266 han 170564. I tilfelle når og kjønn:)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Jeg får inn en sterk gutt på deg MC81, men du ahr kanskje det fra før? Får opp jente her også, så kanskje det er jente når om du har fra før Men får opp 3 unger på deg, å den siste kommer uplanlagt. Føler du får litt før termin, men alt går bra Dere får en liten nedtur ang økonomien, ved kjøp av noe, ser ikke hva. Men det går fort over Får opp ny bil jeg ! kanskje den som kommer i nedturen ang økonomien? eller att dere nettopp har kjøpt:)? Får egentlig ikke opp noe spes mer.. kanskje seinere engang=)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Hei Magica Tusentakk for att du tok deg tid Jeg får opp mange unger her, vet ikke om du evt har fra før? Men får opp 6unger jeg.. Regner med du har noen fra før Er du gravid nå? eller prøver du? Får opp tallet 3 og 7... så kanskje 03.07 eller 07.03 rundt der men 2010 eller 2011 fikk jeg ikke opp noe om. Det var det jeg så nå
MC81 Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Tusen takk for det! Jeg har en gutt fra før, så da hadde det jo vært gøy med en jente. Men alt er velkomment!! før termin er veldig greit ja hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå