Gå til innhold

Kan mensen bli borte pga IVF? Ikke gravid altså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mitt første IVF forsøk i desember, som ble negativt. Venter nå på mensen, for å begynne på medisiner til nytt forsøk. Hadde ingen på frys.

Skulle hatt mensen i midten av forrige uke, men den kommer ikke! Har alltid hatt 28 dagers syklus. Men, nå glimrer mensen med sitt fravær..

Har tatt grav test to dager på rad, men den viser ikke tegn til at noe skulle være på gang...

Kan mensen bli litt "kødda til" etter IVF forsøk..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet kan syklusen komme i ulage etter ivf, men har ikke hørt at mensen uteblir helt..?? Vent en uke til og ring klinikken dersom den ikke har kommet.

Skrevet

Hei Andrea75!! Vi hadde vel ICF forsøk samtidig? Jeg skulle hatt mensen forrige uke jeg også, hadde antydning til noe greier i går og i dag så den er vel rett rundt hjørnet tenker jeg. Har vært utrolig kvalm også den siste uka, men er ikke gravid altså (dessverre). Så når det virkelig setter i gang (i morgen den dag håper jeg) skal jeg begynne på medisiner til fryseforsøk. Det blir spennende!

Lykke til!!! Klem

Skrevet

Det er ikke unormalt at mensen kan bli forsinket i syklusen etter forsøket. Det har ikke skjedd ofte for meg, men etter fryseforsøk kom mensen i neste syklus 8 dager for sent - så sen har jeg aldri vært før eller siden.

..men begynner det å nærme seg to uker etterhvert så ville jeg ha tatt kontakt med klinikken.

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Ja, nå en drøy uke på overtid begynner det å se ut som om den er på vei! Like greit, siden testene har vært så negative som det går an! ;o)

Ja, mipmip, vi var i ilden samtidig før jul! Spennende med fryseforsøk! Håper det er noen spreke eskimoer som er klare for deg! Jeg hadde ingen på frys, så jeg skal i gang med å spraye.. Blir uttak i midten av mars... Håper det blir flere egg - og at vi får noen på frys..

Jeg har også vært kvalm og grufsen den siste uken, så jeg hadde store forhåpninger nok en gang...men, men...blir jo greit å komme i gang igjen ihvertfall.

Lykke til med fryseforsøk!

Skrevet

Satser på noen skikkelige spreke eskimoer ja!! :-D Skal krysse fingre og tær for deg, at det blir full klaff i mars!!!! Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...