Gå til innhold

Hei Krin, skal vi bytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jeg flere barn tror du, i tilfelle når og hvilket kjønn?

meg:29.12.66

han: 17.05.64

Ser gjerne på deg tilbake:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei magica, du svarte meg lenger nede, lurer på hvordan jeg skal sende deg pm, når jeg trykker på navnet ditt kommer d ikke opp noen profil. så lurer på hvordan jeg gjør d der med pm

Skrevet

Det er ordnet:) Prøv igjen nå...

Skrevet

dytter litt får magica fra tryll:)

Skrevet

Hei Magica fra tryll!

Vi kan gjerne bytte=)))

Jeg føler du er veldig glad i barn og at du har noen fra før og at du har et ønske om flere barn men er ikke sikker på om dere forsøker nå. Føler liksom som om dere må ta et valg. Men jeg føler dere får ei jente til og for meg virker det som om det ligger 6 mnd fram i tid.

Jeg lurer på det samme og om du ser noe når det gjelder jobb?

Jeg er født 170374

Han er født 180367

Lykke til......

Klem fra

Skrevet

Hei du! Tusen takk! Det stemmer bra det du sier:)

Jeg har sett på deg,-men føler meg litt svimmel idag. Akkurat som om jeg har tatt inn litt for mye... Men prøver! Gi meg tilbakemeld. Ja dere vil få flere barn tror jeg. Har du 2, jente-gutt? Tror kanskje du blir gravid rundt mars,-fødsel årsskiftet, gutt. Jobb får jeg at du føler at du har jobbet for noe, men ikke fått den responsen du har ønsket. Men vit at ting er akkurat som de skal,-du må først rense opp i det gamle og ta godt vare på deg selv. Våg å ta det du ser på alvor. Du skal følge flyten,-din intuitive kunnskap. Spirituelle oppgaver er greia for deg nå...

Ja, ikke vet jeg...var det som kom:)

Og om du får inn noe mer på meg,-er jeg veldig nyskjerrig av meg! Kan jo spørre: om vi velger å få et barn til, vil det gå greit i forhold til jobb etc?

Skrevet

Hei Magica!

Har sent deg PM jeg =))))

Klem

Skrevet

PM til deg:)

Skrevet

Magica har sendt deg en pm, håper du har mulighet til å se på den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...