Gå til innhold

Han vinket til meg:-)

Anbefalte innlegg

Jeg var på UL igår. Var 11+3. Så hele babyen med perfekt hode, armer og ben. Går til ekstra oppfølging pga stoffskifteproblemer under forrige svangerskap. Var på UL når jeg var 7+4. Da var det bare en stor prikk og en avlang prikk nesten. En et blinkende lite hjerte inni. Selvsagt var det verdens fineste prikk, men jeg kunne ikke se at det var en baby. Igår kunne jeg det. Jeg har skrevet han.... men det vet jeg selvsagt ikke noe om. Har en sønn fra før, så da blir det liksom lett å si han.

Den lille huleboeren tok seg i ansiktet, strakk og bøyde bena og slo salto der inne. Plutselig vred han seg rett mot oss og lå helt stille og nesten vinket med armen sin. En helt perfekt liten baby som vokser inni magen min. Er like overrasket og stum av beundring som sist.

Ikke kan jeg kjenne livmoren enda, men jeg vet jo at den er der inne og rommer verdens beste lille huleboer.Gleder meg veldig til jeg kan kjenne småspark!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141340692-han-vinket-til-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh var på UL i går! Sitter med samme, gode, fantastiske følelsen :D En liten krabat som bokset og sparket og snudde seg rundt og så helt ut som et lite menneske! Fem fingre og fem tær så vi, tilogmed ansiktet i profil. Det var virkelig helt nydelig! Tilogmed den tøffe kjæresten min fikk tårer i øynene...ojojoj nå kan vi bare glede oss!!

Kjempekoselig! Jeg har ikke sett noe siden jeg så en flimrende, levende hvit sky i 7+6, og vi må vente helt til 22 mars før UL på Ullevål, nesten 19 uker på vei... lenge å vente. Håper bare at det er friskt og levende. Jeg må jo flire av alle de morsomme krabatene fra UL på youtube, som svinger seg og spretter inni sitt lille urhav, f.eks.:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...