Gå til innhold

Hvor lenge ble dere ks-damer på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha ks for andre gang og håper selvsagt på å få komme hjem snarest...

HVordan gikk ammingen deres???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok snitt på onsdag, kom hjem på søndag. Ammet noen uker, men tvillingene måtte ha tillegg, så jeg gikk over til Nan etterhvert.

Skrevet

Lå i 9 dager (pga svang.forg)

Ammet i litt over 1 år.

Gjest Edemuli
Skrevet

En uke, hadde svangerskapsforgiftning. Del ammet tvillingene til de var 7 mnd.

Skrevet

Tok keisernsitt torsdag og reiste hjem på søndag.

Melka kom sent, så jeg måtte gi litt tillegg tredje og fjerde dagen etter snittet, da var hun sulten stakkar, sugde som besatt på tomme bryster som ble sårere og sårere. Men ca 5 dager etter snittet kom endelig melken i strie strømmer og jeg fullammet til 6-7 mnd. Nå er hun 11 mnd og ammer fremdeles 4-5 ganger i døgnet (bare ikke så mye hver gang lenger).

Skrevet

4 dager. Var anbefalt 5 dager, men etter 4 orket jeg ikke mer. Umulig å sove eller slappe av på flermanssrom...

Skrevet

første gang 6 dager, andre gang 2 dager og ammingen funket fra dag 1 med begge to :)

Skrevet

Sønnen min lå på nyfødt avd så vi var der i 3 uker, men jeg var oppe etter 1. Fikk spinalhodpine, så hadde vært klar til å reise hjem etter 1 uke, men hadde jeg ikke hatt det så hadde jeg nok vært fin etter et par dager, merket ingenting til såret.

Ammet til han var ca 3 mndr, da var det tomt. Tok litt tid før jeg fikk det ordentlig i gang.

Skrevet

KS på tirsdag, hjem lørdag. Var godt å komme hjem til helga, husker jeg.

Jeg hadde melka klar flere måneder før fødselen, lakk som en sil faktisk. Ingen av mine barn har gått ned i vekt de første døgna, jeg er full av mat, hehe. Så amminga gikk over all forventning, med andre ord.

Skrevet

Snitt på torsdag hjem søndag. amming gikk supert!

Skrevet

2 dager. Snitt på onsdag hjem på fredag.

Skrevet

5 dager, og ammingen gikk strålende!

Skrevet

reiste hjem etter 4 dager.

Ammingen gikk problemfritt (utenom slike vanlige problemer da, ikke relatert til ks) ammet i ca 1 år

Skrevet

Ehm..10 uker. Fullammet tvillingene 8 mnd og ammet til 13 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...