Gå til innhold

Har vært på første ul

Anbefalte innlegg

Etter 5 dager på menopur, er det 7 follikler å se i dag som var ca lik størrelse på 10-11 mm.Begynner også på puregon i tillegg i dag for å prøve å få frem litt fler. Skal tilbake på fredag for å se og kaaaansje uttak mandag, men hun jordmora trodde personlig det ble tirsdag el onsdag og det tror jeg også egentlig.

Er så glad for at det i allefall er egg der og at det var noen stykker så tidlig, håper selfølgelig på noen fler :-) Var så bekymret at jeg ikke skulle respondere på menopuren i det hele tatt, har aldrig brukt den før og har lest her inne at det er noen som nesten ikke har fått egg igjen av å bruke den.

Fortsetter under...

så fint antall og str allerede da:)))

dette blir bra vettu:)

tidlig ul da...en er vel forskjellig alt ettersom hvilke medisiner vi går på.

jeg har alltid ul på 11 dagen.begynner å stikke i kveld;)

har du merket noe i magen til eggene?? jeg har aldri kjent noe og da har det bare vært fire-fem egg der.....håper selvfølgelig på flere denne gangen:))

Ja, grunnen til tidlig ul var at de sku se hvordan jeg reagerer på medisinen og evnt medisin i tillegg.

Har kjent mye stikkinger og nermest menssmerter de siste to dagene. Sist forsøk tok det seg opp spesielt de siste dagene, hadde jo da ca 20 egg...Og første gang hadde jeg også bare 4-5 egg, da kjente jeg ikke det spor.

Så spennende at du blir stikker i dag :-) synes det var en lettelse å komme dit, da er ikke veien videre så veldig lang! Har du annen type med denne gang eller høyere dose for å få flere egg? Ja, det er klart det er en bonus med mange egg, men alt i alt er det jo bare et som trengs...<3

Og denne gangen har vi lykkeposen med oss tøysekroppen :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...