snillemamma1 Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 ...Et dumt spørsmål sikkert, men jeg har ikke erfaring med å amme i mange måneder. Med storebror ammet jeg ikke så mye og ikke så lenge. Jenta mi er snart 7 uker og jeg må investere i noen gode amme-BH'er. Men kan jeg regne med at brystene nå er så store som de blir eller blir de større når hun etterhvert drikker, og jeg produserer, mer melk???
Gjest Kira06 Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Jeg kan bare svare på hvordan det har vært for meg, og det er at størrelsen på puppene mine har holdt seg nogenlunde den samme etter at jeg kom hjem fra sykehuset. Men det kan jo være forskjell fra person til person?
knerten09+ knerteline11 Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Mine så nærmest ut som ballonger rett etter fødselen, men etter ca 3 mnd normaliserte de seg litt. Fremdeles litt større enn vanlig, men kommer inn i noen av de største bh'ene jeg hadde før jeg ble gravid nå (6,5 mnd). I begynnelsen var det også stor forskjell når brystet var tomt og når det var fullt. Det er ikke så stor forskjell på det lengre.
snillemamma1 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2010 Takk for svar. Betryggende at de mest sannsynlig da ikke bare vokser og vokser, haha. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå