Gå til innhold

KENWOOD. Er alle typene like bra? Hvordan er Major?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva lønner det seg for en familie på 6.

Fortsetter under...

Skrevet

vi har kjøpt en kenwood major KM615 mega, men jeg har ikke prøvd den enda.. så kan vel egentlig ikke svare. MEN den SER veldig fin ut.. hehe

Sto i kø på Elkjøp kl 8 en morgen, to dager før fødselen og med kjempediger mage,, følte meg passe lur :)

Skrevet

Anbefaler å kjøpe den største modellen. Er ikke så bevandret i modellene at jeg vet hva den heter. Vi har arvet en mindre modell men bruker den ikke fordi den rett og slett er for liten for vårt bruk. Greit å ha en stor bolle i hvertfall så man kan bake eller lage litt store porsjoner når man først er i gang.

Skrevet

Det er vel Kenwood major som har fått best i test, men det er jo flere modeller av den også, bare for å gjøre det enkelt ;)

Jeg har den som heter Kenwood Major 900w med 6,7 liters bolle og er kjempefornøyd. Stor bolle og nok utstyr til vårt bruk, eltekrok, k-visp og vanlig visp. Fulgte med kjøttkvern og sånn til å lage smoothie med da jeg kjøpte den.

Vet det finnes større og kraftigere modeller som leveres med masse ekstrautstyr, du må vel nesten se på hva du trenger.

Skrevet

du kan få min kenwood major den passer til 6 personer og ikke til 2, jeg trenger enn mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...