Gå til innhold

tilbehør til fiskepinner?? hvit saus, poteter og....????

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk så lyst på fiskepinner... har ikke spist det siden jeg var liten tror jeg..

hva kan jeg ha av grønsaker ved siden av da??

Fortsetter under...

Skrevet

Hvit saus??????

Jeg ville hatt poteter og raspet gulrot, eller kokt brokkoli, eller hva som helst av grønnsaksblandinger.

Potetmos er også godt til.

Skrevet

må nødti å ha hvit saus da:)

det hadde vi altid da jeg var liten, eller.. mamma og pappa hadde vel bare smelta smør tror jeg, men de laget hvit saus til oss barna...

Annonse

Skrevet

Ikke hvit saus, men remulade:)

Kokte poteter og kokte / raspa gulrøtter, eller noen av de andre forslagene du har fått:)

Skrevet

Vi bruker revet eple- og gulrotsalat, kokt potet og remulade.

Noen ganger lager vi fiskepinner med pommes frites. Det liker ungene.

Skrevet

takk for forslag... blir nok raspa gulrøtter i dag også... hadde det til fiskgratengen i går men... det høres best ut..:)

Skrevet

jeg har vokst opp med spise fiskepinner sammen med kokte poteter, smelta smør og kokte gullerøtter.

Mannen min er vant til å ha det med potetstappe og mais og smør:)

Skrevet

Jeg er vant til fiskepinner, koktepoteter, kokte eller raspede gulrøtter, smeltet smør og rømme. mmmmmmmmm

Mannen i huset hater fiskepinner så det blir sjeldent servert her.. Sukk.. Jeg liker det godt! :-)

Skrevet

Jeg synes det er godt med bønner i tomatsaus til, eller erter.. Ellers alt av "vanlige" grønnsaker. Bruker ikke saus, men gjerne en god hjemmelaget potetstappe. Mmmm.

Skrevet

Vi bruker å ha hollandaissesaus, i stedet for hvit saus:) Godt:)

Og så har vi revet gulrot til, hvor vi tar på rømmeklatt etter ønske:)

Annonse

Skrevet

Når jeg en sjelden gang får trumfet det igjennom som middag blir det servert med potetmos, (evt revet gulrøtter) og kokte erter - og sitronbåter! Superdigg å presse på fisken...

Skrevet

Fiskepinner er godt med råkost salat, og remulade, eller kokte gulrøtter og potet.

Eller en salat med litt sitronsaft og olje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...