Gå til innhold

Kan dette stemme? Er Alle menn sånn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen min sa til meg at han ikke orket å snakke så mye med meg..

Og vet du hvorfor?? Jo, fordi han får ikke sex av meg :o :O !!

Han sier at ALLE MENN er sånn !!

Menn snakker bare med kjæresten sin fordi han får sex av henne!

Menn orker egentlig ikke snakke og å høre på kjæresten sin !!

?????????????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Han har nok lurt deg der, gitt. Alle menn er ikke slik;)

Skrevet

Din mann har ikke noen rett tilå snakke på vegne av alle menn. Min mann har nok måttet leve med helt sexfrie perioder og da har vi snakket like mye sammen uansett. Kanksje mer, for å ikke miste nærheten... Jeg synes fyren din er litt... rar må jeg innrømme:)

Skrevet

Til en viss grad ja..

Menn lytter og samtaler i bytte mot sex.

Derfor går det dårlig i tørkeperioder. Hestehandelen opphører :-)

Skrevet

Hahaha!!! Han høres ut som en fjott! :D

Sorry, men det var bare en utrolig dum kommentar fra eksen din! Godt han er en EKS! Og; nei alle menn er da ikke sånn..

Så han mener at menn kun har interesse for å snakke med andre menn da eller? Siden all snakk med kvinner handler kun er et steg på veien til sex? Konversasjon og sex har nok ingen direkte sammenheng:)

Skrevet

Det er godt å høre !!!!!!!!!!!!

Jeg er KJEMPE glad han er en EKS ja !!

HI

Skrevet

Ja, ALLE menn er helt like. Tenker det samme, liker det samme. Jepp.

Skrevet

Nei, det er de ikke, men du kan jo fortelle ham at de fleste kvinner er sånn at de ikke orker å ligge med menn som ikke engang finner dem verd å snakke med.

Skrevet

Mannen min er en skikkelig skravlegubbe. Han snakker med meg konstant fra han kommer inn døren til han legger seg. Om jobb, været, politikk, barneoppdragelse etc. Om jeg går inn i et annet rom, kommer han etter og står i døren og snakker.

Det morsomste er at han er så elendig på multitasking at om han gjør noe idet han begynner å snakke, greier han ikke å fullføre det. Så han går gjerne rundt naken med én sokk, og en kopp te han driver og dypper teposen i, mens han snakker. Blir ikke ferdig å dyppe teposen så lenge han snakker, for han greier bare å gjøre én ting, og den andre sokken er det ingen som vet hvor er.

Denne fascinerende adferden foregår uavhengig av sex, kan du fortelle eksen din, så noen er annerledes i hvert fall. ;)

Skrevet

Haha, måtte le litt :D det er jo egentlig litt søtt når de er som du siste her skriver :P

Og til innlegget.. min mann er hvertfall ikke sånn, han prater samme søren, til tider kunne han kanskje tatt seg en pause :P

Skrevet

og ja.. han hører etter også ;)

Skrevet

Hahaha mannen din høres søt ut der han står med en sokk og drikker te og skravler som bare det:)

Skrevet

Hehe.Nei alle menn er ikke sånn :P

Skrevet

Alle menn som er komplette idioter er sånn.

Normale mannfolk som er verdt å holde på ser på deg som noe mer enn ei 50-talls knulledokke.

Skrevet

Det er virkelig noe av det mest horible jeg har hørt!!!!! at det i det heletatt går ann å SI no sånt!!!! Om han mener det helt seriøst, så er det jo ennå værre. Stakkers mann, han kan ikke få no lett liv..

Skrevet

Hahahaha...ja den var god.

Heldigvis snakker jeg og mannen sammen helt uavhengig av om vi har sex eller ikke. Snakker faktisk mye sammen, han ringer meg gjerne for å snakke på telefon også når han er på jobb, selv om det er bare 3 timer til han kommer hjem igjen for den del.

Å være kjærester, samboere eller ektefeller bør handle om mer enn sex, er det bare sex så kan man like gjerne ha en elsker/ elskerinne og droppe resten av formalitetene.

Man skal også være venner, kunne snakke, ha et eller annet til felles som man kan engasjere seg i også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...