Gå til innhold

Lillebror er nå 8 dager gammel og det hender han virrer og bruker lang tid på å ta tak..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han ikke sulten, eller er han fortsatt for liten til å ha teknikken helt inne...? Han tok puppen med en gang jeg kunne etter forløsning. Hadde haste keisersnitt og stort blodtap, men jernvilje på at jeg skulle amme så raskt det lot seg gjøre. Gutten var veldig flink og har hatt perfekt teknikk fra første tak.. Men nå hender det han virrer veldig og bare ligger der med brystknoppen i munnen lenge uten å ta tak.. Noen spesiell grunn, tror dere..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det tenkes at brystet der veldig fullt, og han ikke får ordentlig tak? Se litt på ammehjelpen.no, der står det litt om hvordan du kan hjelpe ham med å få tak. Ellers kan det jo tenkes at han bare vil kose? Virker han frustrert når han ikke får det til?

Skrevet

Ja, han blir frustrert og begynner noen ganger og gråte, men plutselig får han tak likevel,,, Litt snodig oppførsel synes jeg bare,,,

Skrevet

høres ut som min sønn! han er nå 3 uker og amminga har gått fint fra første stund (selv om jeg må jobbe ekstra med melkeproduksjonen for tiden...)

men min sønn er også slik at han virrer skrekkelig med hodet når jeg legger han til,han har brystknoppen i munnen men vil ikke ha igjen munnen og begynne å suge. har erfart at det er som regel luft som skal ut når han er slik,enten fising eller raping. kanskje det gjelder din sønn også?

ta han over skulderen og klapp litt på han,kanskje det hjelper?

lykke til!

Skrevet

Du, det tror jeg faktisk det kan være.. Har begynt å rape han mer systematisk nå og det er mindre virring faktisk.. :) Veldig kjekt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...