Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynt siste mnd å la det lå alt fra 5-7 dager mellom han lille her nå. Er 3.5 mnd og får kun mm. Når skal man begynne å bli bekymret..

Mener å ha hørt de ikke kan bli forstoppet av mm?!

Evt tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en periode der det gikk godt over en uke mellom hver gang. Ser han plaget ut? Hvis så kan du prøve og hjelpe han på vei med og ta temperaturen med litt vaselin på tuppen. Så lenge det bare er mm så er det ikke skadelig at det går så lenge mellom hver gang.

Skrevet

min første gikk en gang elleve dager (!!!) uten å bæsje - fikk kun mm. jeg fikk høre at 14 dager kunne det gå... men du verden, han var knirkete siste dagene den gangen! ellers pleide det å gå 6 dager mellom sånn ca., pluss minus et par dager. knirket en god del siste dagen da også, gitt... men det stabiliserte seg (hver eller annenhver dag) når vi gikk over på fast føde.

lillesøsteren er lik, det går vanligvis i hvert fall 5 dager. sukk.

det hadde ikke gjort så mye, men det er litt stress for dem, merker jeg! de blir ikke syke, men de jobber mye med det. og rart da, at de skal samle opp seks dager med bæsj før de slipper det ut??? ;-)

Skrevet

Vi fikk beskjed på helsestasjonen og gi sviskesaft eller sviskemos, eller rett og slett pumpe eller gi mme med maltekstrakt til 1 eller 2 måltider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...