Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Hvordan ligger dere ann med planleggingen? Vi skal gifte oss 4.september, og har vel strengt talt ikke gjort veldig mye enda. Kirke og festlokale er i boks, og forlovere, men der stopper det. Og nå begynner jeg å få litt panikk. Ser at det er så mange som har planlagt så mye, også føler jeg at jeg og burde kommet igeng, men føler ikke at jeg har tid.... Uff..er så flink til å utsette slikt!! Det som stresser meg mest er kjolen. Har så lyst å bestille en som blir sydd i kina, men planlegger å gå ned litt i vekt og er redd den skal bli for stor... Hvor lenge i forkan bør en bestille kjole??
NurseBe Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Jeg skal også gifte meg i september. Føler vi ligger greit an med planleggingen. Holder på med brudekjoleprøving nå, og bør ha bestemt meg før utgangen av februar i hvertfall. Det kan være opptil 6 mnd. leveringstid på noen av kjolene i følge den salongen jeg var i nå sist. Kirke, festlokale, sminke og fotograf er i boks. Har bestemt oss for hvilken bryllupskake vi ønsker å ha, har booket ei som skal stå for brudebuketten og pynting av lokalet og har nesten bestemt oss for hvordan invitasjoner og bordkort skal se ut. Er fortsatt en del ting som må planlegges og bookes, men føler at vi har kommet bra i gang. Lykke til med videre planlegging!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Vi skal og gifte oss 4.september! Har kommet like langt som deg... Bortsett fra kjolen. Den har jeg klar!
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Vet ikke helt hvordan denne ble anonym... :/ Ikke meningen..!
Momlegåsegg Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Vi skal også gifte oss 4 september. Føler jeg er godt igang med planlegginga. Men det er jo fortsatt en del å gjøre. Men har gjort dette: -kirke og lokalet -maten -forlovere -brudgommens dress -sminke, negler og hår -fotograf -bryllupssuite er bestilt -bil og sjåfør -gjesteliste -toastmaster - Til uken skal jeg se på brudekjolen så vi får den i boks. Og invitasjon er og bordkort er ca klart, men ikke bestilt. Ellers så skal vi pynte lokalet selv. Og brudebukett og bordpynt har jeg en tanke på så den er vel grei. Skal ut til uken å se på brudekjole så den bli i boks. Gleder meg til det. Også finne kjole til brudepiker da.. Også må vi finne en som kan spille i bryllupet også.. Og alle papirer som skal fylles ut er heller ikke gjort. Men vi har jo forstatt tid heldigvis Det er morro og planlegge slik.. Vi hadde et budsjett på 100.000 men har nå steget til 120.000 kr. Hva er deres budsjett?
Soleie m/3 gull :) Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Vi skal gifte oss 18 september og jeg har heller ikke kommet så langt. Har bestillt kirken, lokale og fotografen. Vet ca hvordan type kjole jeg vil ha, men fødte for 3 mnd siden så har en god del kilo som må av før jeg føler meg klar for brudekjole prøving. hmmm begynner å få litt panikk for tiden kjenner jeg. men alt går vel seg til.
mamma&mikkel Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Hei igjenn:) Jeg er HI:) Jøye meg mange av dere har kommet langt!! Jeg har nå skaffet Toastmaster og er veldig fornøyd med det!! Noen som har tips til invitasjoner? Er vel på tide å begynne med det nå vel??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå