Gå til innhold

Da er vi prøvere :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiralen ble tatt ut idag så nå er det vel bare å sette igang :D

Har ikke hatt mens iløpet av spiralperioden (har hatt den i litt over to år og før det var det graviditet) så det blir merkelig å få tilbake syklusen.

Jeg har en meget uregelmessig syklus så vi blir nok prøvere en stund før det blir en spire, men vi håper at det klaffer iløpet av 2010!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit og lykke til :) Et spennende år :)

Skrevet

Spennende:)) Jeg skal fjerne min i morgen :))

By the way gjorde det vondt? Gruer meg litt siden jeg måtte på sykehuset å sette den inn, å d var helt grusomt... :/

Skrevet

Huff, hørtes ikke godt ut å fjerne spiral..så jeg lurer på om jeg tørr å sette sånt inn den gang jeg skal ha barn...:P

Snart EL her..å gubben kommer hjem akkurat når jeg er mest fruktbar:P Juhu!! Da blirre vel flere omganger siden han har savnet meg så oxo tenker jeg;) Håper kanskje at det klaffer da!

Skrevet

Ikke vondt i det hele tatt! Er som å ta en celleprøve. Men for meg gikk det veldig greit å sette den inn også.

Var skeptisk til spiral før, men fant ut at det var det beste alternativet for oss etter fødselen. Høres ekkelt ut, men syns ikke det var vondt å sette inn heller. Det var riktignok 6-8 uker etter fødselen så hele understellet var vel litt numment (hehe).

Jeg husker jeg ble skitredd når jeg så størrelsen på pakken jeg henta på apoteket. Og jeg tenkte at det udyret der skal jeg aldri ha inni meg! Men heldigvis var det mesteparten emballasje :)

Jeg kommer til å bruke horomonspiral etter nestemann også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...