blid frøken :) Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Vi hadde tenkt å vente til uke 12, men i ei lita bygd var det vist vanskeligere enn forventet å holde det skjult. Ryktene har gått som bare juling og da var det like greit å fortelle det. Jeg klarer ikke å juge folk rett opp i ansiktet når de spør Vi har vært på UL og sett at alt var bra, så da var det ikke så farlig føler vi. Vi er nå i 9.uke. Hva tenker dere om dette? Føler meg litt letta over kunne si det, men er samtidig redd for at det skal gå galt.
Tidemann Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 GRATULERER!!!Er det så viktig med den tolv ukers grensen tenker jo jeg...strengt tatt kan det gå galt når som helst og skal man tenke slik blir man jo rusk tillslutt!!! Nei,gled deg over det du har,å komme bygda i forkjøpet er jo ingen dum ting det heller;)
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Når du er 9 uker og har sett at hjertet slår og at alt er ok, så går det veldig sjeldent galt. Er i uke 9 selv, og det er nok ikke så lenge til vi forteller det til folk. Jeg ligger hjemme på 3.uka nå med ekstrem kvalme, så føler meg litt utenfor sosiallivet og alt for tida;P Syns ikke det gjør noe å fortelle det så lenge dere er klare for det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå