Sarah70-har 2 gull Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Etter skikkelig hodeverk var jeg hos legen idag, fikk påvist ørebetennelse og skal begynne på pencillinkur straks. Men jeg skal begynne på sprøyter på torsdag! Noen som vet hva pencillin har å si for eggproduksjonen? :-/
sommerbaby<3 Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Hei! Jeg måtte starte med antibiotika i forrige uke, samtidig som jeg tok sprøyter. Ringte sykehuset og fikk beskjed om at det ikke gjorde noe. Så nå har jeg vært å tatt ut egg igår og venter på å få satt inn i morgen.. holder fortsatt på med antibiotikakuren, men ferdig med den om noen dager heldigvis... Lykke til:)
Sarah70-har 2 gull Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 Åh, det var godt å høre! Fryktet en uke til på spray - som om det ikke er nok venting fra før..!! Takk for svar og lykke til med forsøket!
b77h Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Jeg vil bare komme m en liten anbefaling til dere på antibiotika; fordi den også dreper de gode bakteriene i tarmene, kan det gi bedre villkår for sopp og dårlige bakterier. Derfor er det lurt å ta tilskudd med probiotika (de "snille" bakteriene) mens dere går på kur + etterpå. fås på helsekost (kjøp kun der de står i kjøleskap!). Og minimer sukkerinntaket er også lurt ;-)
Sarah70-har 2 gull Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2010 Takk for tips! Tenkte på det og kjøpte en boks snille bakterier - men det med sukker er også lurt, ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå