Gå til innhold

Da er blodprøven tatt - negativ :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda en fryseforsøk negativ:(( Jeg er bare så fortvilet, og lei meg akkurat nå!!! Vet ikke om jeg orker flere skuffelser.... I løpet av det siste året har jeg hatt 2 IVF og 4 frys og alle er negative, uff... Jeg blir bare så lei meg, også blir jeg så forbannet og tenker selv om legene sier at ingenting er galt verken med meg eller mannen min så begynner jeg å lure på om det virkelig stemmer?? Hvorfor lykkes vi ikke da? jeg er så deppa akkurat nå...

Lykke til til dere andre.....håper virkelig at dere blir positivt overrassket:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neiii, så fortvilanes :( :(

Føler såå med deg, helt pyton å bli skuffet gang på gang.

Begynner jo å lure på hva det er som gjør at det aldri skal lykkes, når de planter inn levende befrukta egg inn i livmoren..... sååå nære, men likevel så langt unna.

Syns du er tøff som ikke har gitt opp, står virkelig respekt av det!!

God trøsteklem til deg!

Skrevet

Uff så kjipt. Det er tærende når tiden går uten resultat. Håper du kommer over denne skuffelsen og klarer å se fremover!

Skrevet

Det var trist. Skjønner veldig godt hva du mener. Vi er også begge erklært friske og "feilfrie" (i denne sammenhengen, hehe..) - men jammen skal vi slite likevel...

Ta litt tid til å være forbanna og trist, så blir du etterhvert klar for å gå på igjen. Og kanskje det er det 3.IVF som skal til?

Skrevet

Sender over en STOOOR klæm jeg.

Skjønner deg godt...Denne prosessen er vanskelig:(

Håper du lykkes neste gang,,det fortjene du no ja

Skrevet

Kjære Håpet om den lille...

Det er forferdelig vondt når man får den kjedelige beskjeden om negativt resulat. Vet godt hvordan du har det akkurat nå. Jeg for min del trengte som regel et par dager på å komme meg før det i det hele tatt var mulig å se framover igjen. Håper du tar tiden til hjelp og 'får det ut', så skal du se at alt ser lysere ut om ikke så lenge. Hvis det kan være til noen trøst: Jeg har selv vært gjennom 8 ferskforsøk, og er nå endelig gravid, med tvillinger! Vi hadde egentlig gitt opp. Selv om de ikke fant noe feil på meg, var jeg helt sikker på at jeg av en eller annen grunn ikke var i stand til å bli gravid. At jeg var for gammel eller noe sånt. Jeg kunne ikke for mitt bare liv se for meg at vi skulle lykkes. Men så skjedde det altså til slutt. Så det ER håp, for alle. Hold fast ved det! Stor klem fra meg

Skrevet

Tusen takk jenter for trøstende ord, det har sin effekt virkelig og jeg bld glad og mer optimistisk:))

Astrid71- GRATULERER SÅ MYE:)))) Dette fortjente du virkelig, og at det er tvillinger i tillegg!? Jeg kan bare forestille meg hvor lykkelig du er og ja, det har du virkelig all grunn til:)) En stor klem til alle dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...