Gå til innhold

PCOS fri!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 5 år med hard kamp, har legene nå funnet ut at jeg har klart å bli kvitt pcos'n min.. :) Siden desember i fjor har jeg gått ned 57 kg.. Så til dere jenter som ofte hører at dere må gå ned for at det skal bli lettere burde virkelig høre på dette. Jeg trodde ikke noe på dette i begynnelsen, men så fort jeg begynte å gå ned merket jeg at kroppen begynte å bli mer normal igjen..

Nå kan jeg endelig tenke at jeg en dag kan bli gravid.. Lyst til å bli det nå med en gang.. men tenker man for mye på det så skjer det ikke! :)

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å FY FLATE!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!! Lyst å dele noen tips? Jeg trenger å gå ned 40 kg. Har gått ned 5 kg til nå, men går så sakte, og kan alltids trenge mer motivasjon!

Lykke til og håper det fort lykkes med at du blir gravid!!!!!!

Skrevet

Så utrolig flik du har vært, vær stolt av deg selv!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvilken metode har du brukt til å gå ned så mange kilo????

Lykke til med prøvingen:)

Skrevet

Helt fantastisk!! FLINK DU HAR VÆRT!! :D

Og viktig motivasjon!! :D Tusen takk!! :D

Skrevet

gratulerer til vektreduktion, så flink du er! Du skal være stolt!! :o)

Ønsker deg lykke til og kos deg masse når dere prøver.

stor klem!

Skrevet

Jøss, så utrolig flink du har vært !!

Hvor lang tid har du brukt på dette ?

Hva var din BMI (vekt) før og hva er det nå ?

Hjelper det å bare gå ned i vekt for å bli kvitt PCOS ?

Jeg er ca 10 kg overvektig og lurer på om dette kan hindre meg i å ha eggløsning ?

Skrevet

57 KILO !!!! *hatten av*

Steik, så flink du har vært ! Håper du blir "tykk" igjen fort (herlig gravid altså!), DET fortjener du !!

Kan hende jeg da burde klart å gjøre noe med mine "lusne" 20 kilo... hehe..

Skrevet

jes det virket godt får meg også, har gått ned over hele halve meg, vil si 69 kg å pcos er borte, håper det forblir sånn. jeg tok en slankeoperasjon i 2007, har sykdom i tillegg som gjorde ting vanskelig får meg å gjøre alt selv, så slankeoperasjon ble siste utvei, men aldeles IKKE den enkleste.

Skrevet

mn bmi var på 42,5 før jeg var 120kg å 167 høy.

nå er jeg 55kg å 167høy vet ikke hvor mye bmi det er men ca 19 vil jeg tro.

min pcos forsvant helt vet ikke hvorfor men den er helt borte. normale sykluser, el hver mnd osv. ikke noe tegn til pcos.

Skrevet

Så flott å høre - enda mer motivasjon til å gå ned disse forbaskede kiloene ! :-)

Skrevet

vil ønske deg lykke til 68mamma, dette klarer du kjempe fint:)

6 mnd etter at jeg hadde gått ned ca 25kg ble jeg gravid, å syklusene mine stabiliserte seg etter 3mnd etter på bynt vektnedgang før hadde jeg mens 4 ganger i åre altså el også 4 ganger i året å umulig å finne. men dette var supert for meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...