Trane med oktoberpip Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Mannen og jeg var på ferie forrige uke, og ble enige om at vi ikke bruker prevensjon denne syklusen. Neste syklus begynner jeg på p-piller, så nå håper jeg det går denne gangen! *krysse fingerne*
-68mamma Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Hvorfor skal du begynne på P-piller hvis dere ønsker å bli gravide denne syklusen da ?
Trane med oktoberpip Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2010 Godt spørsmål. Vi (han) ønsker egentlig ikke barn akkurat nå, men vi ble inspirert på bryllupsreisen vår Blir det ingen spire av det, kan vi like godt vente en stund til, men hadde vært kos da... Har rare sykler, så aner ikke når eggløsning/IKM er, så det kan bli lang og spennende ventetid!
mimie Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Gratulerer med giftemål...drømme drømme.. :-D Kjenner faktisk to stk som ble gravide rett etter de slutta på pilla. Hos den ene var det overhodet ikke planlagt, hun hadde gått tom for p-piller, og kjærsten skulle hoppe av i denne berømmelige svingen, men nå er hun altså lykkelig mamma.. Lykke til
Trane med oktoberpip Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2010 Takk! Og lykke til med prøvinga di også! Mannen min er dårlig til å hoppe av i svingen, så det er jo lov å håpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå