Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de få vondt i stikket?? Det virker som han får vondt når jeg er borti, men samtidig promper han mye, så det er kanskje magen som plager litt også... :)

Hvor lenge kan man være i ulaget etter vaksina?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa var tydelig øm over innstikkstedet både etter 3 og 5 mnd vaksina. Hvis ikke jeg er helt på bærtur så får de stivkrampe da, og den er faktisk veldig vond også ;o/ Hun var også veldig sutrete, og trøtt resten av den dagen, men helt seg selv igjen dagen etter :o)

Skrevet

Ja, jeg trodde han skulle være i fin form igjen i dag (lillebror tok sprøytene i går), men han fikk feber i natt, og har vært småsutrete med litt over 38 i feber hele dagen! Det er jo én dag for sent, tenker jeg! :)

Han har to røde stikk, og det er jo vanlig med alle sprøyter, men jeg tror han hadde/har litt verking også (som jeg hadde i armen da jeg fikk svineinflu.-vaksina).

Vel, håper han er fit to fight igjen i morra da! Takk for svar! :)

Skrevet

gutten min tok vaksinen på onsdag, og var sutrete og trøtt(men fikk ikke sove så lett) resten av dagen, og egentlig i går også.i dag er han som vanlig igjen;-)

han reagerte ingenting etter 3 mnd vaksinen(sov masse husker jeg, men han var jo mindre da...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...