linda90 Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Ok, Fikk vite av sykepleierne hos lege (på legekontoret) at jeg er gravid!! Er helt overlykkelig!! Men lurer på en liten ting... Er 4 uker og 5 dager på vei, men har liksom ingen "symptomer" på at jeg er gravid... Er litt kvalm av og til, liksom vondt nede i magen, men ellers i flott form..!! Er det noe galt da? Er første gang jeg er gravid, og redd for at noe skal skje... Håper noen kan hjelpe!
<3 R med baby i magen <3 Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 gratulerer så masse da! jeg hadde ingen symptomer da jeg heller de kom rundt uke 7! så det er nok ingen ting å beskymre seg over! masse lykke til!
linda90 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 Ok, da satser jeg på det!! Er litt skummelt uten å ha noen symptomer!! Men gleder meg masse!!
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Hei! Gratulerer så masse ;D Jeg har heller ingen symptomer Er like langt på vei som deg. Det er helt normalt for noen!. Skjønner din bekymring, tenker sånn selv noen ganger =/ Vi får krysse fingrene for at spiren holder seg godt fast der inne, og at vi får et fint svangerskap! Lykke til =)
Msmaramu Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Hei hei:) Jeg er 5+0 og merker heller ingenting. Bortsett fra mensensmerter av og til og litt trøttere enn vanlig:) Helt normalt å ike ha så mange symptomer. Jeg har lenge gått og ventet på kvalmen, men sånn jeg har skjønt det er det bare 50 % av gravide som får det:) Men vi er tidlige i svangerskapet enda, så symptomer har enda tid til å dukke opp.. Jeg er også førstegangs-gravid og har hatt de samme tankene. Nå er jeg bare glad for at jeg slipper så mange symptomer. Lykke til!
linda90 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2010 Gratulerer så masse begge to Ja, er en fortvilelse å ha det slik, men herlig å vite at jeg ikke er den eneste Håper at det ikke blir en spontan abort, har hørt så mye om dette :s Lykke til!! Er første gang, så dette blir spennende
Msmaramu Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Ja, man leser stadig vekk om de som har SA, men heldigvis går bra for de aller aller fleste:)
linda90 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2010 Ja, håper virkelig det, er det eneste jeg er litt bekymret for.. Er det noe det går ann å gjøre for å unngå det? Er det farlig om man ikke tar Folsyre? Beklager at jeg maser, men har aldri vært gravid før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå