Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, Fikk vite av sykepleierne hos lege (på legekontoret) at jeg er gravid!! Er helt overlykkelig!! :D

Men lurer på en liten ting...

Er 4 uker og 5 dager på vei, men har liksom ingen "symptomer" på at jeg er gravid... Er litt kvalm av og til, liksom vondt nede i magen, men ellers i flott form..!!

Er det noe galt da?

Er første gang jeg er gravid, og redd for at noe skal skje...

Håper noen kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse da! jeg hadde ingen symptomer da jeg heller :) de kom rundt uke 7! så det er nok ingen ting å beskymre seg over! masse lykke til! :)

Skrevet

Ok, da satser jeg på det!!

Er litt skummelt uten å ha noen symptomer!! Men gleder meg masse!!

Skrevet

Hei!

Gratulerer så masse ;D

Jeg har heller ingen symptomer Er like langt på vei som deg. Det er helt normalt for noen!.

Skjønner din bekymring, tenker sånn selv noen ganger =/

Vi får krysse fingrene for at spiren holder seg godt fast der inne, og at vi får et fint svangerskap!

Lykke til =)

Skrevet

Hei hei:)

Jeg er 5+0 og merker heller ingenting. Bortsett fra mensensmerter av og til og litt trøttere enn vanlig:)

Helt normalt å ike ha så mange symptomer. Jeg har lenge gått og ventet på kvalmen, men sånn jeg har skjønt det er det bare 50 % av gravide som får det:)

Men vi er tidlige i svangerskapet enda, så symptomer har enda tid til å dukke opp..

Jeg er også førstegangs-gravid og har hatt de samme tankene. Nå er jeg bare glad for at jeg slipper så mange symptomer.

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så masse begge to :)

Ja, er en fortvilelse å ha det slik, men herlig å vite at jeg ikke er den eneste :)

Håper at det ikke blir en spontan abort, har hørt så mye om dette :s

Lykke til!!

Er første gang, så dette blir spennende :D

Skrevet

Ja, man leser stadig vekk om de som har SA, men heldigvis går bra for de aller aller fleste:)

Skrevet

Ja, håper virkelig det, er det eneste jeg er litt bekymret for..

Er det noe det går ann å gjøre for å unngå det?

Er det farlig om man ikke tar Folsyre?

Beklager at jeg maser, men har aldri vært gravid før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...