girl 78 Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Skal det aldri klaffe for oss!!! Syns alle blir gravide rundt oss, har nå vært prøver i 1,5 år og dette tar på. Det ødelegger forholdet til meg og min samboer også. Jeg er sur og grinete hele tiden, prøver å ta ting som det kommer og ikke stresse, men det er sannelig ikke lett!! Det har blitt så ille at jeg ungår minne venner som har barn, det blir for vondt rett og slett. Min samboer har to barn fra før som er hos oss annenhver helg, synes dette er pyton også, vil helst ikke være med når de gjør ting sammen, føler meg rett og slett utafor. Huff så vanskelig ting kan være. Sitter her med tanta og prøver å tenke positive tanker.. det må jo gå til slutt... Var godt å få det ut iallefall!! Lykke til alle sammen. 2010 må jo være året for oss :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 hei:) først vil jeg bare si at jeg skjønner virkelig hvordan du føler deg...klemmepå.. men har du vært til utredning?vet du at du har eggløsning?har du fått positiv test noengang?kan jo være greit med en liten sjekk sånn for sikkerhetsskyld etter så lang tid...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 ble ikke registrert..så dytter litt:)
girl 78 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2010 Ja, jeg har vært til utredning, Den ene egglederen er tett, så jeg vet det kan ta lang tid. Det er heldigvis god hjelp og få, men min mann er ikke like stressa som meg. Han har god tid han, så det blir ikke å få hjelp med det første. Dette gjør meg så frustrert!!! vet at vi kan få det til på egen hånd også.. må vel bare smøre meg med tålmodighet og prøv å tenke på noe annet. Men det er håpløst når man sitter der med tante rød på besøk, da blir du jo påmint det hele tiden :-( krysser fingrene for bedre lykke neste gang.. Lykke til til deg også!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 ok men da har du kanskje ikke el hver mnd heller da..mener det var det jeg fikk beskjed om... nå er begge mine tett og vi holder på med 3 ivf forsøk.... men så lneg du har en helt frisk eggleder så skulle jo det gå veien tilslutt for dere på egenhånd:) vet ikke om pergo er noe man kan få når en er tett eller om begge må være åpne(?) takk for lykke ønskninger...vi trenger det nok.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå