Mrs Inked Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Noen som vet om no sted de er på tilbud? Eller selger brukt? Har sjekket finn og der var det kun 3stk ute. Ellers lurer jeg litt på erfaringer angående vogna=)
GuttemammaTilTo Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 det samme lurer jeg på..! vi får nestemann i september og da blir eldstemann 2 år, har lurt på denne vogna litt og sett på den i butikken. skal du bruke den som søskenvogn?
Mrs Inked Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 Ja. Har ei datter på 21mnder og har termin 10juli. Så blir overkant av 2år imellom de.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Den er trang og bagen er pytteliten ;-)
Mrs Inked Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2010 Vi skal ikke bruke babybagen, men mykbag. Og har en quinny freestyle fra før og datteren min er vel 86cm og 12.5kg og hun sitter helt fint i den selv om alle sier den er så trang=)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Den blir nok ikke så mye større med mykbag men... Ta en tur i butikken og ta med eldstemann. Da ser du om dere kan trives med størrelsen på setene. Selv syntes jeg den var for "plastik" og trang, så vi endte opp med en brukt OTH isteden. Den er helt suveren i kvaliteten selv om den er over fem år gammel. Har stått for det meste ute og er helt uten rust osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå