Gå til innhold

Har menssmerter i 1 uke før mens, flere??

Anbefalte innlegg

Føler jeg går rundt og har vondt i magen hele tiden. Først har jeg el smerter, og rett etter kommer menssmertene. Flere som har menssmerter 1 uke før mens kommer. Er så kjedeligt, for då vet jeg jo at jeg ikkje er gravid. Får mensen veldig regelmessig, på timen faktiskt.. Er nå i min 7pp, så nå er jeg veldig klar for at d skal klaffe..

Fortsetter under...

Jeg har gått med mensen smerter siden forrige søndag og idag ser det ut til at jeg begynner å blø. Skikkelig kjedelig ja. Første syklus etter MA og ser ut til at jeg har hatt el senere enn jeg trodde.

Hei

Før MA hadde jeg kun mensverk samme dag som mensen kom, begynte liksom bare et par timer før blodet kom.

Men nå etter MA 4.des sp har jeg hatt lett mensverk i en uke før jeg begynte å spotte på lørdag.

Verker fortsatt lett, men er ikke vondt slik det pleier å være.

Kroppen er ikke lett å forstå seg på.

Føler med de som har mye ELvondt og mensvondt lenge før IKM altså, det er ikke kjekt å gå og verke i flere uker hver månede.

Jeg har hatt det slik etter at jeg fjernet spiralen i høst. Mens-murringer i en uke før mensen, spesielt ille siste 2-3 dagene før jeg begynner å blø... Kjenner ikke så mye ennå denne gangen, men blir vel likedan. IKM på mandag tror jeg og jeg har mistet troen helt på at jeg noen gang blir gravid igjen....

• 1 år senere...

Jeg trodde jo at jeg var gravid, da jeg ikke hadde hatt ordentlig mens siden oktober, men nå har jeg hatt el-smerter i to dager og menssmerter i en uke og i dag kom det noe som lignet mens iallefall. Så tror jammen ikke det er noe inni magen min, nei. Er vel noen som har smerter en stund før mens. Ante ikke at jeg var sånn, men da lærte jeg det nå.

Annonse

Jeg har vondt fra el og hele lutealfasen, samt påfølgende menstruasjonsuke. Har flere ganger trodd jeg har vært gravid pga det, men neida.. Dro til gynekolog for å sjekke ståa siden jeg har vondt. Jeg har endometriose på eggstokkene:/ Fant iallefall ut hva som var årsaken til at jeg har vondt 3 uker hver syklus. Tar nå magnesium for å prøve å døyve smertene litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...