Gå til innhold

Testet positivt for andre gang...meeeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt tantebesøk over helgen.. hva betyr det?

Legen min sa før helgen at han var ganske sikker pga jeg har hatt skikkelige sovekuler...Usikker jeg nå altså..

Har brukt QR tester, normalt at de slår ut pos når de egentlig er negativ?

Håper på inspill fra dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og gratulerer!:))

jeg har brukt de testene mange ganger og de er ikke av de mst sensitive heller slik jeg har forstått det... altid blitt blenda hvite!

det skal ikke gå an å få falsk positive tester siden de blir bare positiv om du har hcg i urinen....

så tror nok du er gravid ja:) kjøp deg en digital eller ett annet merke så ser du;)eller gå til legen å ta en blodprøve om du er veldig usikker...mange blør litt rundt den tiden de skulle hatt mens...det gjorde jeg med min første...blødde de første 3 mnd i tide og utide så gikk til ul siden legen mente at jeg mest sannsynlig hadde en sa..

men det så vi en liten bamsemums med bankende hjerte og han er 11 år den dag i dag;)

dette går nok bra:))lykke til!!

Skrevet

Hei

Begynte du blø rett etter positiv test ?

Har mensen vært som vanlig nå i helgen, og blør du fortsatt eller har det stanset ?

Hva i all verden er "sovekuler" for noe forresten ?

Håper du er gravid da !

Jeg hadde nok gått og fptt mplt HCG hos legen hadde jeg vært deg, stiger den så er det liten tvil - da er du gravid :-)

Skrevet

Syns nesten det høres ut som om du har hatt en kjemisk graviditet, dessverre. Dvs. en veldig tidlig SA.

Ta en test om 4-5 dager. Er den negativ, var det kjemisk, og er den blitt sterkere, er du gravid (XXXXX)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...