Jim jam & Sunny Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Jeg lurer på å kjøpe ny vogn til nestemann, og ser litt på Brio GO. Har vært veldig overbevist, inntil jeg plutselig kom på; Hvordan bærer man baggen (med baby i...)? Har den bøyle eller handtak, eller ingen ting? Er avhengig av dette da jeg bor i leilighet uten heis. Blei nesten litt deppa nå..
sonic Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Den har sånne reimer, sånne helt vanlige håndtak av stoff. Jeg trenger også en enkel bag, og har også landa på GO. Den er veldig lett å klikke av og på, lett å bære, og har gode håndtak sånn som jeg vurderer det..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 De har reimer ja, de ligger bare skjult i en liten lomme på hver side. Løp og kjøp du! Jeg her i hvert fall veldig fornøyd med min, bortsett fra på denne glatthålken vi har i Stavanger akkurat nå..
Jim jam & Sunny Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2010 Tusen takk for svar, da blei jeg glad igjen. Heldigvis bor jeg slik at jeg ikke trenger tenke på holkeføre eller vinter. Skal dra til næremeste forhandler og ta den nærmere til ettersyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå